_Dai_ Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 När jag klickar på pokerforum.nus affelänk till Heypoker kommer jag till sidan: "Error.... An error occured please click on the link below and try again." Har testat både med explorer och med mozilla. (samma sak händer när jag klickar på eran affelänk till 24H poker). Hur fixa? Vad är förresten omsättningskraven för deposit bonusen? Citera
HeyJohan Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Problemet uppstår då du har registrerat dig på ett antal siter inom B2B tidigare och nu säger systemet att det är tillräckligt. Mitt förslag är att du provar från en annan dator eller via Firefox. Omsättningskravet är att du spelar in 100 VIP för varje €10 i bonus inom 30 dagar. Mvh Johan Citera
skarlman Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Omsättningskravet är att du spelar in 100 VIP för varje €10 i bonus inom 30 dagar. Betyder det att man får den utbetalad i €10-portioner också? Alltså, om man bara lyckas cleara halva bonusen inom de 30 dagarna så har man iaf inte gått miste om den halvan (avrundat nedåt till €10-tal givetvis)? Citera
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Japp, det stämmer alldels utmärkt det Mvh Johan Citera
energie Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag gjorde då det och sen blev det automatiskt att det stog "pfnu200" (eller vad det nu var) när jag skulle sätta in... och det är exakt 1 månad sen nu... och jag har tjänat ihop ca 15.000 VIP totalt, så förhoppningsvis så får jag mina 175€ som jag satte in för exakt en månad kl 19 ikväll Dock! Så fick jag aldrig mina gratis 300 VIP man skulle få... vet inte varför... men det spelar ingen större roll för mig. Hoppas bara att jag får min bonus, annars blir jag lite ledsen i ögat Citera
Nusseman Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag gjorde då det och sen blev det automatiskt att det stog "pfnu200" (eller vad det nu var) när jag skulle sätta in... och det är exakt 1 månad sen nu... och jag har tjänat ihop ca 15.000 VIP totalt, så förhoppningsvis så får jag mina 175€ som jag satte in för exakt en månad kl 19 ikväll Jag tror Heypoker får sikta på att anställa nån som förtydligar det Johan skriver. Det tar alltså upp till 30 dagar efter att de 30 speldagarna har gått innan bonuspengarna kommer in på kontot. Dvs nån gång mellan kl 19.00 i kväll och kl 19.00 om 30 dagar. Dock! Så fick jag aldrig mina gratis 300 VIP man skulle få... vet inte varför... men det spelar ingen större roll för mig. Hoppas bara att jag får min bonus, annars blir jag lite ledsen i ögat Det är inte så att du gjorde insättningen efter att 300 VIP-erbjudandet gick ut? (tror det var 19/9) Citera
energie Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag gjorde då det och sen blev det automatiskt att det stog "pfnu200" (eller vad det nu var) när jag skulle sätta in... och det är exakt 1 månad sen nu... och jag har tjänat ihop ca 15.000 VIP totalt, så förhoppningsvis så får jag mina 175€ som jag satte in för exakt en månad kl 19 ikväll Jag tror Heypoker får sikta på att anställa nån som förtydligar det Johan skriver. Det tar alltså upp till 30 dagar efter att de 30 speldagarna har gått innan bonuspengarna kommer in på kontot. Dvs nån gång mellan kl 19.00 i kväll och kl 19.00 om 30 dagar. Dock! Så fick jag aldrig mina gratis 300 VIP man skulle få... vet inte varför... men det spelar ingen större roll för mig. Hoppas bara att jag får min bonus, annars blir jag lite ledsen i ögat Det är inte så att du gjorde insättningen efter att 300 VIP-erbjudandet gick ut? (tror det var 19/9) Jasså? Vars i det tidigare inlägget skrev han NÄR bonusen sätts in efter de 30 inspelade dagarna? Han uppgav endast hur bonusen clearas... onödigt med sådanna där påhopp. Du har rätt, jag satte in mina pengar 29/9, så jag lär nog aldrig få mina 300 VIP Hade för mig att den bonusen följde med 100% Deposit-bonusen. My bad Citera
Nusseman Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jasså? Vars i det tidigare inlägget skrev han NÄR bonusen sätts in efter de 30 inspelade dagarna? Han uppgav endast hur bonusen clearas... onödigt med sådanna där påhopp. Va? Vadå påhopp? Johan säger ju själv att han är dålig på att förmedla vad han vill ha sagt och med tanke på att han har försökt förklara ett antal gånger hur allt med bonusen funkar men fortfarande får drösvis med frågor om det, så är det väl inte mitt inlägg så konstigt?. Ta det lugnt. Citera
therussian Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Och du vet säkert hur många gånger jag har suttit och läst om hur bonusen verkligen fungerar va? Nämen seriöst, vet inte vad du ville få ut av att va ironisk(?) i ditt tidigare inlägg. Kändes som att det gick på min bekostnad. Hursomhelst & skitsamma, Det är helg och alla skall vara glada... Om det var på någons bekostnad så var det nog isåfall på Johans... Citera
energie Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Och du vet säkert hur många gånger jag har suttit och läst om hur bonusen verkligen fungerar va? Nämen seriöst, vet inte vad du ville få ut av att va ironisk(?) i ditt tidigare inlägg. Kändes som att det gick på min bekostnad. Hursomhelst & skitsamma, Det är helg och alla skall vara glada... Om det var på någons bekostnad så var det nog isåfall på Johans... När han citerar mitt inlägg och antyder att jag bör ha läst om bonusen när det inte ens var i denna tråd? ok... Citera
Nusseman Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Hmm, det verkar fattas ett inlägg här? I vilket fall som helst så var mitt inlägg skrivet i all välmening och med en liten känga till Johan, som själv beklagar sig över sin brist på kommunikativ förmåga. Sen är det väl kanske dumt av mig att förutsätta att alla användare följer vår uppmaning att leta i forumet före de ställer redan besvarade frågor. Ledsen för det. Men du fick iaf svar på frågan Nu åker jag hem och dricker fredagsöl Citera
energie Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Hmm, det verkar fattas ett inlägg här? I vilket fall som helst så var mitt inlägg skrivet i all välmening och med en liten känga till Johan, som själv beklagar sig över sin brist på kommunikativ förmåga. Sen är det väl kanske dumt av mig att förutsätta att alla användare följer vår uppmaning att leta i forumet före de ställer redan besvarade frågor. Ledsen för det. Men du fick iaf svar på frågan Nu åker jag hem och dricker fredagsöl ): Jo, det känns som att någon tog bort mitt inlägg Nog för att jag borde ha läst om bonusen innan jag frågar om den, men det kändes lite olustigt då du tog ett ironiexempel mot mitt inlägg... Jaa nu ska det firas att det är lov för min del! Hadé Citera
Recommended Posts