Ezekiel Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Fick in min andra Royal straight flush idag och jag börjar ana varför. Första gången jag fick en royal flush var samma dag som jag blev dumpad av en tjej... den gången tänkte jag att bara det var ironiskt nog att man ska bli dumpad och få sin första royal flush samma dag. Nu hände det dock igen att för lite mer än en vecka sen blev jag dumpad igen och nu fick jag självklart en royal flush igen... jag börjar tydligt se ett mönster! Det är också så att medans jag varit tillsammans med mitt nuvarande ex så började jag självklart att förlora på nätet... det var inga stora summor jag förlorade... gick ner från $2000 till $1500 på bankrullen som för övrigt bara är vinstpengar ändå så det var inte så farligt. ändå tråkigt dock... men sen jag blev dumpad så har jag självklart börja vinna igen och är uppe i över $1800 igen... Så den som påstår att man kan ha tur både i kärlek och spel har fel! Jag är ett levande bevis på att så inte är fallet. Vill också tacka expekt som tar så god hand om sina kunder och ger oss bra kort när dom vet att vi är lite deppiga och mår dåligt Citera
elvis77 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Frågan är hur man ska få ihop denna teori med Alex Stevic Citera
Ezekiel Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Det är nog inte svårare än så att han helt enkelt får ta hänsy till hur det är i verkligheten... han har förmodligen glömt att ta med denna stora del av pokerteorin... Citera
rob72 Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Detta borde man ju kunna utnyttja ganska hårt... (På bubblan i en stor turnering) - Älskling! - Ja? - Du, jag har tänkt på oss ett tag... det funkar inte längre. Jag vill göra slut. - Va?! - Jag är ledsen att det kommer lite plötsligt men jag har lite taskigt med marker och har haft iskalla kort ett tag... Dock bör inte ens partner ha ett konto i samma bolag då man riskerar få kontona låsta för colluding... Citera
TotalFarsa Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Äsch, du är ju undantaget som bekräftar regeln Så den som påstår att man kan ha tur både i kärlek och spel har fel! /TF Citera
Ezekiel Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 haha... jo, det är sant... fast det värsta är att det är jag som blivit dumpad och inte jag som dumpat så jag tror inte det funkar tyvärr... i sånna fall måste man kunna planera in att bete sig lite halvtaskigt så dom gör slut i precis rätt läge. Kom på också att när jag träffade mitt nuvarande ex (tror det var under första veckan vi var tillsammans faktiskt) så åkte jag på fyrtal i treor mot fyrtal i tior... vann dock badbeat jackpot men ändå... det är yterligare ett bevis... Citera
Ezekiel Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Äsch, du är ju undantaget som bekräftar regeln Så den som påstår att man kan ha tur både i kärlek och spel har fel! /TF hmm, det tänkte jag inte på... kanske borde byta topic till "mitt lagom tragiska liv" Citera
Recommended Posts