Baloos Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Jag har varit med om en del sjukheter under helgen så jag känner att jag håller på att tappa spelet. Verkligen ingenting fungerar. tavlans har jag dålig koll på men semitight är nog en god uppskattning. Ungefär jämnstora stackar på omkring 100bb. Plockar upp A J i SB Normal Table No Limit 1.00/2.00 Seat: 1 HERO Seat: 2 merijng Seat: 3 ragge1 Seat: 4 Orjan444 Seat: 6 tavlans (Dealer) ------------------ OpeningBetRound ------------------ HERO : Posts small blind 0.50 merijng : Posts big blind 1.00 ragge1 : Folds Orjan444 : Calls for 1.00 tavlans : Raises for 5.00 HERO : Calls for 4.50 merijng : Folds Orjan444 : Calls for 4.00 Synen kan kanske disskuteras ur position men, men.. ------------------ Flop A:diamond: J 4:club: ------------------ AK, AQ, KK, QQ måste beta ut här så det får bli c/r. HERO : Checks Orjan444 : Checks tavlans : Bets 12.00 HERO : Raises for 35.00 Orjan444 : Folds tavlans : Calls for 23.00 Syn var rätt trevligt, tror AA, JJ inte hade tvekat att ställa. ------------------ Turn Q ------------------ Jaha, det här var ju riktigt otrevligt. AK, AQ är det jag sätter han på. Hur sannolikt är det att han sitter på färdig färg nu när Esset ligger ute? KT verkar osannolikt. Halva stacken ligger redan på bordet men kan jag komma loss här? Kan han komma loss om min read är fel och han sitter med AA, JJ? Knappast va med tanke på kåkoddsen? Hur f-n ska man gå vidare här ur position? Hursomhelst, jag väljer den enkla vägen.. HERO : Went all-in 108.55 Citera
Recommended Posts