Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 39 postas här!

Recommended Posts

Postad
Nu tror jag att jag dör. Fick precis det här svaret från puckona på Bet365:

"Enligt ditt sista e-mail till oss skriver du att du spelat på $1/2 fixed limit holdem bord. Tyvärr betyder det att du inte har kvalificerat till ytterligare September bonus än den som du redan har fått tilldelat, då du skulle ha haft spelat på $1,0/$2,00 Fixed Limit bord för att kvalificera dig till den sista September bonus.".

:D

wtf :)

du kan ju prova deras engelska support istället, dom brukar iofs vara ännu mer korkade men den svenska telefonsupporten är riktigt bra enligt en fallstudie på 1 gång gjord av mig, nån snäll tjej som kvittrade i andra änden :D

• Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dom krediterade mig resten av bonusen efter 5e mailet, så jag behövde inte ringa/maila engelsk support. Men jag gillade verkligen den där $1/2 != $1,00/$2,00 :D Klart värt den frustration jag kände tidigare.

Om/när jag spelar oktober-bonusen ska jag vänta minst 48 timmar efter det att händerna syns i deras egen räknare innan jag skickar mailet.

Postad
Dom krediterade mig resten av bonusen efter 5e mailet, så jag behövde inte ringa/maila engelsk support. Men jag gillade verkligen den där $1/2 != $1,00/$2,00 :D Klart värt den frustration jag kände tidigare.

Om/när jag spelar oktober-bonusen ska jag vänta minst 48 timmar efter det att händerna syns i deras egen räknare innan jag skickar mailet.

Det är klokt att vänta 48 timmar eller nåt sånt. Jag spelade 1000 rakeade händer ungefär. När jag klickade på show rake hands fick jag upp 750 händer. Jag mailade in till supporten och fick svar efter 16 timmar att jag spelat 504 händer och att allt var ok. De verkar ha en ganska kraftig lagg innan antalet händer visas korrekt i deras program.

Postad

Vad tycker ni är bästa bonusen för folk med små bankrullar? (100$). En sån bonus som unibet har på 30£ på 100 händer är ju perfekt, men dom tar ju inte neteller.

Finns det någon/några siter som har en liknande bonus som tar neteller? Helst ska det vara enkelt och snabbt att ta ut pengarna från sidan så att man kan arbeta sig upp snabbt till 140£ och köra Bestpoker bonusen. Alltså helst inga "ringa 20 samtal och skicka in id-uppgifter för att få din pengar" siter.

Tacksam för svar!

Postad
Vad tycker ni är bästa bonusen för folk med små bankrullar? (100$).

Bet365 tycker jag har bra signup för smårullar.

Registrera dig och köp minst $50 i pokermarker.

Så får du $50 för 250 raked händer.

Eurobet har oxå en rätt ok bonus varje månad, $25 för 375 raked.

Postad
Visst kan man ta signup bonusen på $50 först, sedan oktober bonusen på $100 ? Så tolkar jag villkoren, nån som kan bekräfta?

Jepp det kan jag bekräfta, jag behövde ett miljöombyte så jag reggade ett konto satte in 400$. 6 timmar senare plockade jag ut 800$. I mailet stog det att jag spelat 504 rakeade händer och därmed var berättigad till 150$, men jag hade spelat 750 händer. Så dom sista 250 var säkert inte nödvändiga.

Snabb support, snabb insättning av bonusdegen och mycket bonusjagarfisk på 0.5-1$.

Postad
Vad tycker ni är bästa bonusen för folk med små bankrullar? (100$).

Bet365 tycker jag har bra signup för smårullar.

Registrera dig och köp minst $50 i pokermarker.

Så får du $50 för 250 raked händer.

Eurobet har oxå en rätt ok bonus varje månad, $25 för 375 raked.

Ja okej, tack så mycket! Bet365 bonusen är ju given i sånna fall.

Men jag har redan ett konto där sen 2 månader tillbaka som jag inte har satt in något på, bara testat lite freerolls. Men det ska väll kvitta? Deras sida var lite konstig, förstod inte riktigt. Verkade det som att måste ha betalt 50$ i rake totalt för att få de 50$, men det är alltså 250 rakade händer? Inga speciella limits? Och räknas händerna där man inte bidrar något till potten, eller bara de händerna man är i blind eller spelar sin hand?

Postad
Få en bonus på upp till $100

Sätt in $20 eller mer och vi sätter in 50% extra på ditt pokerkonto. Maximal bonus är $100.

Du måste spela 10 gånger bonusen i rejkade händer före bonusen betalas ut till ditt pokerkonto. Exempelvis, en insättning på $50 ger dig en bonus på $25 efter att du har spelat 250 rejkade händer.

Erbjudande är giltigt mellan den 3-6 oktober 2005. Du måste göra en insättning mellan dessa datum. Du har fram till den 22:a oktober på dig till att nå upp till kraven för rejkade händer. För att få bonusen måste du maila pokersupporten senast den 22:a oktober.

När du har uppnått antal rejkade händer för din bonus, skicka ett e-mail till poker@expekt.com med "Reload oktober" i ämnesraden för att få din bonus.

Fick detta mail för en minut sen, gäller för Expekt.com somsagt

Postad

En nybörjarfråga, hoppas ni inte har något emot den. Är detta möjligt? Ponera att en sida har 25% initial deposit bonus, max $100. Om jag sätter in $400, får $100 bonus så har väl jag möjligheten att ta ut $400 och behålla mina $100 som är ett helt okej startkapital? Förvisso måste jag omsätta dessa $100 x antal gånger, men det gör man ju ändå även om man inte tar ut $400.

Edit: Detta förutsätter att det är den typen av bonus som ger dig bonusen direkt, men du får inte lösa ut den förrän du spelat x många gånger bonusen, och inte en bonus som inte sätts in förrän du har clearat den.