SubZero Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Har aldrig hört talas om nåt sånt på Multipoker. Deras bonus är ju "kass" jämfört med andra, så de är nog inte så rädda för bonushoror. Citera
texasboy Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Fler som fått det erbjudandet i October eller ? Har fått det tidigare också. Texasboy Hur ser din aktivitet ut på Empire? Hurt ofta spelar du? Vilka stakes? Jag har aldrig fått den tror jag. Jag undrar vilken typ av spelare som får dem. Jag plockar mest bonus på Empire nu för tiden. Sätter in när det är reload och sedan ut med det. Dock har spelat där mycket förut regelbundet. Spelar 2-4 & 3-6 fixed ett par bord parallet. Tror det är den andra eller tredje gången som jag får just GET15 koden när jag loggar in Citera
Bernt Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Bet365 har ett bra erbjudande under oktober,och rätt lätt att spela ihop tillfick detta mail idag.. "$100 I GRATISMARKER VÄNTAR PÅ DIG UNDER OKTOBER! Vi gjorde det under september och massor av kunder tog del av vårt erbjudande. Faktum är att så många av er frågade om vi inte kunde göra det igen så vi övervägde att upprepa vårt erbjudande från september med $100 i gratismarker. Vi kan nu meddela att svaret är ett rungande ja! Vi närmar oss oktober och fortsätter därför med detta erbjudande för samtliga spelare hos bet365poker. Du är berättigad till $10 i gratismarker för varje 50 rakade händer du spelar. Detta gäller upp till maxbeloppet $100! Inga förbehåll! Som du vet har vi inga förbehåll för våra erbjudanden här på bet365poker och i vårt septembererbjudande har vi: Inga insättningskrav Inga omsättningskrav Inga speciella regler för uttag Du kan börja ta del av detta erbjudandet efter klockan 01:00 den 1:a oktober. Spela dina rakade händer på bord med lägst $0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit eller $1.00/$2.00 Fixed Limit för att vara berättigad till detta erbjudande. För att denna bonus ska krediteras ditt konto behöver du skicka ett e-mail till support-swe@customerservices365.com. Ännu en anledning att besöka bet365poker under oktober. " Vilket nätverk tillhör bet365? Citera
Bernt Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 ok, hur är med Party denna månad ? Citera
alve Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Kan man första cleara $100-reloaden sen få dom pengarna sen cleara $200-reloaden sen få dom pengarna osv? Eller måste man göra alla insättningar samtidigt? Citera
Flacho Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Någon som har gett sig på HollywoodPokers 1000%-bonus ännu? Citera
joeki Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Någon som har gett sig på HollywoodPokers 1000%-bonus ännu? Undrar det också... Värdet i bonusen är ju inte det bästa om man ser till jobbet som krävs. Men all respekt till den som klarar den bonusen alltså Citera
hnat Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Alltså angående bonushoreri så tror jag det har en positiv effekt på mitt spel. Man tiltar inte lika lätt efter man torskat x antal inköp på en kväll för man ändå horat till sig ett par stycken under tiden. Plus att jag känner mig mer motiverad att spela mer/ö.h.t Citera
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Någon site som tillhör PokerRoom nätverket som har en bra bonus? Jag har bara spelat på FairPoker där. Citera
marcusl Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Bet365 bonus är väldigt smidig, i mailet står det att man måste cleara den på minst 0.5-1.0 Pot limit no limit, eller fixed 1-2, men jag spelar nästan uteslutande 0.25-0.50 och hade inga problem att få bonusen i september. Vad som också är smidigt är att man kan plocka av den eftersom.. om du spelat 50 rakade får du 10 dollar om du mailar, sen kan du fortsätta cleara bonusen. Citera
Knapp_0 Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Någon som har gett sig på HollywoodPokers 1000%-bonus ännu? Undrar det också... Värdet i bonusen är ju inte det bästa om man ser till jobbet som krävs. Men all respekt till den som klarar den bonusen alltså Är det någon som orkar reda ut hur bra den är dealen är? Typ % av raken tillbaks. Det känns mer som en rake-back och ska väl kanske ses ur det perspektivet. Citera
Johan Axelsson Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Nån annan som haft problem med Bet365 angående september-bonusen? Jag spelade en session fyr-bord $1/2 FLT på laptopen i soffan i fredags, runt halv 12 orkade jag inte mer. Då stod det att jag spelat 450 händer i rutan de har numer direkt i lobbyn, "raked hands" i menyn laggade dock som vanligt och sa nått på 200 händer. Morgonen efter kollar jag rejkade händer igen (den i menyn), nu säger den 448. Jag mailar supporten som man ska, de svarar att jag bara spelat 222 händer och krediterar $40. Jag skriver givetvis tillbaka direkt och säger att jag spelat 448 resp 450 beroende på var man läser, men de kan fortfarande endast se 222 händer och säger att jag säkert inte spelat de andra på minst $1/2. Hur kan en pokersite ha ett så uselt system som prima-nätet? De måste ju för sjutton kunna hålla reda på sånt här om de ska ge bonus på detta primitiva sätt (alla andra siter har automatiserade system). Citera
NoSense Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ang bet365 så är det ju bara lite "lagg" mellan antalet rakade händer du ser i lobbyn och de du ser under meny/raked hands. Du får inte vara för snabb helt enkelt. Vet inte hur lång tid det tar innan det uppdateras, men säkert en timme iaf. (det står en kvart, men det stämmer fan inte) Så lugn och fin, blodappelsin... Det löser sig säkert om du bara taggar ner lite. Citera
joeki Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ang bet365 så är det ju bara lite "lagg" mellan antalet rakade händer du ser i lobbyn och de du ser under meny/raked hands. Du får inte vara för snabb helt enkelt. Vet inte hur lång tid det tar innan det uppdateras, men säkert en timme iaf. (det står en kvart, men det stämmer fan inte) Så lugn och fin, blodappelsin... Det löser sig säkert om du bara taggar ner lite. Precis. När jag hade spelat 498 raked hands förra månaden gick jag in på ett bord och spelade ca 5 raked hands till. Mailade DIREKT supporten och sa att jag var klar, men såklart hade inte det uppdaterats för varken dom eller mig. Så fick ingen bonus direkt utan var tvungen att vänta och maila igen. Citera
Genius Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Blir det några problem om man har många konton på B2B? Tänkte först fixa Unibet bonusen på 30 euro, sen Bestpoker bonusen på 140 euro, sen Heypoker bonusen på 200 euro. Blir dom sura om man har flera konton? Läste något om att man fick strul om man använde samma VISA-kort på flera B2B sidor, är det samma grej om man avänder NETeller? Tacksam för svar! Citera
Ruff Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Blir det några problem om man har många konton på B2B? Tänkte först fixa Unibet bonusen på 30 euro, sen Bestpoker bonusen på 140 euro, sen Heypoker bonusen på 200 euro. Blir dom sura om man har flera konton? Läste något om att man fick strul om man använde samma VISA-kort på flera B2B sidor, är det samma grej om man avänder NETeller? Tacksam för svar! 3 konton på B2B ska inte vara något problem. Det ska tydligen finnas någon gräns på hur många skins man kan regga på men vet inte hur många den är på. Får du probelm med att sätta in pengar med visakort så mailar du bara till supporten så tar dom bort spärren. Citera
Genius Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ja okej, va bra! Tack för svaret! Citera
Johan Axelsson Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ang bet365 så är det ju bara lite "lagg" mellan antalet rakade händer du ser i lobbyn och de du ser under meny/raked hands. Du får inte vara för snabb helt enkelt. Vet inte hur lång tid det tar innan det uppdateras, men säkert en timme iaf. (det står en kvart, men det stämmer fan inte) Så lugn och fin, blodappelsin... Det löser sig säkert om du bara taggar ner lite. Jag hade kontakt med supporten precis innan jag skrev inlägget. Dvs 40+ timmar efter. Och jag ser 448 rakade händer när jag söker på intervallet 1e till 30de september. Extra fånigt av dig att vara dryg mao. Jag skickade in en screenshot till dom nu, så får vi se om de lyckas hitta samma info på deras sida den här gången. Citera
Genius Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Vilka primitiva jäklar unibet är . Dom tar ju inte Neteller, registrerade mig och så bara för att se att man inte kan använda Neteller, så jag struntar i det. Citera
Machista Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Var det någon som tog sig igenom Multis bonusar förra månaden? Citera
Johan Axelsson Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Nu tror jag att jag dör. Fick precis det här svaret från puckona på Bet365: "Enligt ditt sista e-mail till oss skriver du att du spelat på $1/2 fixed limit holdem bord. Tyvärr betyder det att du inte har kvalificerat till ytterligare September bonus än den som du redan har fått tilldelat, då du skulle ha haft spelat på $1,0/$2,00 Fixed Limit bord för att kvalificera dig till den sista September bonus.". Citera
Champion Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Var det någon som tog sig igenom Multis bonusar förra månaden? Japp, jag fixade samtliga. 120h tog det. Tänkte göra samma denna månad. Citera
Ving Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Var det någon som tog sig igenom Multis bonusar förra månaden? Japp, jag fixade samtliga. 120h tog det. Tänkte göra samma denna månad. Du måste nästan bli Multipokers nya affichnamn utåt. Kan inte vara många andra som orkat sig genom alla deras halvdåliga bonusar! Citera
kydyl Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Nu tror jag att jag dör. Fick precis det här svaret från puckona på Bet365: "Enligt ditt sista e-mail till oss skriver du att du spelat på $1/2 fixed limit holdem bord. Tyvärr betyder det att du inte har kvalificerat till ytterligare September bonus än den som du redan har fått tilldelat, då du skulle ha haft spelat på $1,0/$2,00 Fixed Limit bord för att kvalificera dig till den sista September bonus.". wtf Citera
Recommended Posts