RemG Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 är lite kontroversiellt namn är Fittsaft på prima. hoppas man inte blir kickad från pf nu men det är ett ganska kul namn iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Gillar mitt egna på Interpoker...Matamig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Skymtade en snubbe från England på partypoker som nickade "TheBushParty" efter att Bush skrivit på förslaget om förbudet för amerikanarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Min kusin lyckades få mig skratta idag. Han ska äntligen börja lira & bonushora på Stars men innan han fick info om hur han ska göra tvingade jag honom att fixa nytt konto så att han också inte blir straffad pga "mörka frirulletiden" med ett nick som är enkelt att härleda till hans namn irl. Han valde till slut "Fishfood" (+2 siffror). Hade inte varit så roligt annars men jag heter själv sharkfood & hajmat på ett par ställen.. Så nu vet ni vart jag vänder efter jag gulat mot er Kul att han också tills slut lyckades komma på en vettig nick för jag börjar få slut på idéstugan snart. Dessutom slipper han framtida mobbning av mig och några andra för jag tar alltid betalt i en form eller annan. Ett av hans B2B nickar/konton som jag fixade till honom heter I_Give_U_E och iaf i min lilla hjärna kan den tolkas som om man ger bort euro eller extasy. Så priset för hans lathet den gången (var lite sur för jag fick registrera kontot till latmasken) kommer att kosta honom öknamnet "mannen som ger bort knark" i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombapott Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Gnuskalle på b2b...sjukt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Har fått äran att spela med följande på Stars idag: I-fold-quads & gotnutseh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 An till stjärna såg jag idag: tiltandgo på B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Spelade mot Slitensoffa innan idag. Underligt nick i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Själv nickar jag 2fishy4u på några ställen bland annat på SvS. Tyvärr verkar nicket ha en negativ effekt, då jag för tillfället backar rakt ut //Den största fisken av dom alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 grymmaste var iaf Idi All-In Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Roligaste nånsin måste ju ändå vara; okej_bananen. Skrattar varje gång jag tänker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 MyAlterEgo e ganska skön tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Blodprutt skulle va ett enooooooooormt roligt nick looooooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungXerxes Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Blodprutt skulle va ett enooooooooormt roligt nick looooooooooooooooooool Nä, det hade varit äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drayman Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Lirade nyss på Betway mot u8myDOG . Undrar vilka bittra minnen som ligger bakom det nicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Deginho! Sånt sjukt roligt namn... heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deris Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 x1 och mojjen är också balla namn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontus! Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 YallaSvenne Damn så fin! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 "måstepirra" på SvS fick mig att garva en stund iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Omfg_im_a_fish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 har lirat med MonkeyMaker på prima.. det roade mig ett tag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Dont_tellmywife på Full Tilt var la lite småroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 OMGClayAiken är sjukt bra =) NL5k-spelare på pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 UrMomCallsMe var lite småroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Jens-Kennet på NordicBet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts