SubZero Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 När vissa spelare väljer sitt nick så vill dem provocera eller berätta något. För att deras insatser inte ska gå till spillo skrev jag ihop en lista. Min favorit bland dessa är Who8MyRice. Jag undrade alltid vilken elak människa det måste varit som åt hans ris. Framför mig såg jag en av de sju dvärgarna som skådar den tomma skålen och sen ger sig ut på jakt efter förövaren. Har du själv några nick som du tyckte var roliga, intressanta eller som fick dig på tilt? ArgaAya b0bthefolder bluffaholic BluffNDrunk CafeGrinder CantPickName ChasersPayX5 Cleavage ColdDogSoup CrackedSet crdcounter CryUaRiver DonatingDonk DontIKnowU DrawingDead ErikOnTilt FasterADSL FishBot FlipFlapFlop FlopRepelant FoldBigSlick FriendlyATM Frispel gettajob GotAFatCat GrodHuv3 HateYourGutz HelpMeRetire HonestGus horahora Horny_Jen I_am_fishy I_bet_ufold I_no_urcards I_re_raise_u I_win_multis IAmABot IAmPotty ICantWin IdoLoveBoobs IGambleNow IGotDaNutz4u Iluvbluffing IMakeUMuck ImBillGates InNeedOfWeed Iplaytoomuch Itsmynewjob IWillRivrU JJ_All_in Julgodis LooseAsParis LostMyHouse LousyGambler Mr_Last_Call MyLuckStinks N0RivaNeeded Nackadapolis NeveronTilt NickNameGame NoArmsRita NoCarModFags NoPoker4me NoQuitOnFlop NotYourDay NverBen2Spain PacketSnifr PardonMyFlop Pay_da_fool Pokketjokers Pormasken PraiseJesus Pungkross QQQQ_Iwin RaiseAndFold RansomMoney RazeUrBet Reconnecting RiverChasen Rosa_lina RunrRunr RvrHater SkrewUBuddy Send_D_Money ShortStackMe ShotTheClerk SirKallsalot SofaKingLazy Sorry4me SoSorry4U SpoiledMom StockngFetsh StupidCalls Sukoutartst Systematist TekMyMoney TenBBhr Thatsa_Shame The_Psychic ThnkImBlffn Tiltilating TinyManhood TotalLooser TreeAnRope4U Tvattmedel TwoWhores TypeItAgain U_Pay_My_Bil UFold2Much UHave2Outs Unstable WhatAstiff Who8MaRice YallaSvenne YeaItsme * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 MalLiik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 I_have_aids Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 I_Love_Darin <--- fiskigare nick får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nucleus Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 onödig kommentar men hur fan orkar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 I_Love_Darin <--- fiskigare nick får man leta efter mmm det tar fan första priset inte ens I_love_britney skulle vara värre Jag gillar iofs kändisen som har 4KingAcehole eller liknande (kommer inte ihåg va han heter bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Willhem Tell Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 han var väl uppfinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Undrar om man skulle tycka det är pinsamt att maila supporten och tvingas uppge att ens nick är "IdoLoveBoobs "... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2005 Haha sant... *ring ring* -Can you please tell me your screenname sir? SkrewUBuddy!!! -Can you please tell me your screenname sir? I have "StockngFetsh".... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 tycker jag var ultrafyndig då jag skapade på eurobet... glodde lite highstakes... såg då DaRed va inne o lira... åså raila jag ett bord med "helgul" inne... eftersom jag tycker om begreppet gula... så kom jag fram till DaYellow ... jag gular ju jevlat 24 7 .. så det passar bra på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Undrar om man skulle tycka det är pinsamt att maila supporten och tvingas uppge att ens nick är "IdoLoveBoobs "... nej det är ju så jävla kul att göra sånt, och man kan inte få någon skit alls för det!!! fan vad jag ska testa det där imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 tycker jag var ultrafyndig då jag skapade på eurobet...glodde lite highstakes... såg då DaRed va inne o lira... åså raila jag ett bord med "helgul" inne... eftersom jag tycker om begreppet gula... så kom jag fram till DaYellow ... jag gular ju jevlat 24 7 .. så det passar bra på mig. Är du medveten om att yellow även betyder feg Så ditt nick är Den Fege Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 tycker jag var ultrafyndig då jag skapade på eurobet...glodde lite highstakes... såg då DaRed va inne o lira... åså raila jag ett bord med "helgul" inne... eftersom jag tycker om begreppet gula... så kom jag fram till DaYellow ... jag gular ju jevlat 24 7 .. så det passar bra på mig. Är du medveten om att yellow även betyder feg Så ditt nick är Den Fege Dessutom betyder yellow urinerare så ditt nick är även slang Urineraren eller kissaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcusl Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 såg en med nicket Buckfutter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 tycker HalfPintSlave är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Roligaste jag sett var "Next2MeIsGay" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 han var väl uppfinnare? Menar du Wilhelm Tell tror jag du känner igen namnet från sagan där han tvingades skjuta en pil genom ett äpple som var placerat på han sons huvud. Hur det gick vet jag dock inte. *edit* felstavat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Rell? Jag såg en kille som hade nicket DaYellow. Det tyckte jag var skitkul! Undrar om han förstod att det betydde Den Fege och Urineraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Jag såg en kille som hade nicket DaYellow. Det tyckte jag var skitkul! Undrar om han förstod att det betydde Den Fege och Urineraren? Lite OT men när du sa det kommer jag utsökt att tänka på en segelbåt med namnet "windbreaker" (pruttaren) som jag såg i hamnen i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slegr Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 ser ju inte så läckert ut när det på första sidan på martins poker står "Stor_pung took the last place in the "Become a poker pro!" tournament" ... men det är väl bara å gratulera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 han var väl uppfinnare? Menar du Wilhelm Tell tror jag du känner igen namnet från sagan där han tvingades skjuta en pil genom ett äpple som var placerat på han sons huvud. Hur det gick vet jag dock inte. *edit* felstavat Precis! Wilhelm schwilhelm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 synd att man inte kan ha pilar i sitt nick.. da skulle jag nog tagit "<-- im_with_stupid" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Jag gillade denna "UHave2Outs" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 27 September , 2005 Rapport Share Postad 27 September , 2005 Aceist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts