Gå till innehåll

NLT - Trn, 12/9, 24hPOKER, $200-added!


quizz_kid

Recommended Posts

Är det du som är andkan, parre? Helvete vad aggressivt du spelar.

 

Jag? Aggressivt? Neee.. :)

 

Om du menar där när jag var lite shortstacked med runt 15-20 kvar så fick jag faktiskt fina kort (iaf för en shortstack), som AQo etc. Dessutom var folk benägna och lägga sig, så det var ju inte fel att spela aggro. :)

 

Ärligt talat har jag ofta spelat mer aggressivt (och mindre framgångsrikt). Denna gång försökte jag mer vara aggressiv när det fanns lägen och det gick ju bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad heter du på 24? Kubo eller?

ptrmln.

 

Men, var glad att jag foldade.. hade ju dragit ut dig annars :)

Min snyggaste utdragning i den här turneringen: ställer in med AK, får syn av KT. Floppen: 6-8-T. Shit. Turn: J. River: Q! :D

 

Perfekt, en cigg sen nåt WPTavsnitt man sett 10 ggr

Men det här avsnittet var nåt fantastiskt bra. Vilket spel alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min snyggaste utdragning i den här turneringen: ställer in med AK, får syn av KT. Floppen: 6-8-T. Shit. Turn: J. River: Q! :D

 

Hmm, jag känner igen det där. Själv åkte jag ut efter en misslyckad blind steal med JT mot AK. Flop QQx, turn T, river J. Jag tycker inte att man borde få förlora när två raka kort träffar en (även om turn blev irrelevant), det borde vara förbjudet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är trevlig när det går bra för folk... har spelat bort ganska mycke pengar, jag tiltar lätt... ingen jävla diciplin... sen en månad tilbaks har jag vart pank på både multi och pacific(där jag spelar), men så testade jag en frirulle på multi nåra dagar sen och vann... dom 30$(multi har ganska taskiga ITM-summor) är idag 440$... men jag har märkt av en liten tiltperod nu, ska lägga pokern åt sidan nåra dagar... vad spelar du för bord suppe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar nästan bara turneringar runt om på olika sidor, mest på ladbrokes. Brukar bli allt från freerolls till enstaka $100. Vunnit några turneringar på sista tiden men största enstaka vinsten kom när jag va 6a på en $100 rebuy 30k guarantee (ca $1400) på LB, som dom har en varje dag.

 

Cashplay brukar alltid gå åt hel.... för mig så jag försöker hålla mig ifrån det.

När jag vä lirar så blir det mest 0.25/0.50 bord, försökte gå till 1/2 bord men när jag torska $100 på ett giv med AA mot 10 10 så lacka jag ur och gick tillbaka till det "ofarliga" 0.25/0.50

 

Enda orsaken till att jag nu lirar cash på 24h är för allt snack om fiskarna som simmar där, va tvungen att testa och det verkar vara sant, då det verkligen går bra för mig där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, ho, jag var nyss inne på 24h och kollade nåra bord... där monsterhöjer rika fiskar med all möjlig skit, och blir synade såklart... såg en fisk som förlorade flera tusen dollar(euro) på ett 1/2$-bord... så fort pengarna tog slut slängde han in nåra 100 dollar till som gick förlorade, och så höll det på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...