rei Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 hej... nån som har nått tips på nån BRA "online poker indikator"... som typ räknar ut pot odds mm... tack på förhand... /rei * RP - QoS * Citera
x31xx Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag använder hjärnan, klart underskattad. Citera
Wiseguy Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Jag använder hjärnan, klart underskattad. Jag använder också hjärnan, min e klart överskattad dock. Byta?? Citera
QoS Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 rei, välkommen till POKERFORUM.nu! Gruppen onlinepoker är till för diskussioner om pokersajter och onlineevents, denna tråd om program och verktyg passar bättre i pokerstudier, flyttar den dit. Tänk också på att försöka rubricera dina funderingar eller frågor så bra som möjligt i ämnesrubrikerna. Läs mer i våra Forumregler och vår Postningsguide. Enjoy! - QoS Citera
cheunce Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 hej...nån som har nått tips på nån BRA "online poker indikator"... som typ räknar ut pot odds mm... tack på förhand... /rei * RP - QoS * Poker office är ett bra program som ger dig odds allt eftersom handen spelas. Det är bara en liten del av vad det gör och du kan läsa mer om det Poker Office tråden som jag länkat till. Annars är ju Pokerstove ett grymt program för att räkna ut vilka idds du har mot olika händer. Vet inte om detta var den typ av program du sökte. Citera
rei Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Postad 26 September , 2005 tackar för tipset... jag ska kolla på de !... jag hittade http://www.pokerindicator.com/ som jag oxå tänkte kolla på... men ni som vet nått annat bra program får garna posta en URL eller nått... /rei Citera
Hoson Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Texas Calcem är ett program som jag använt. Det funkar på de flesta siter. Nu har dom tyvärr bytt till ny betalnings modell där man betalar per månad isället. Priset för ett år blev samma som jag betalade för hela produkten. Vart less på programmet då jag tyckte det spelade alldeles för tight Citera
rei Postad 28 September , 2005 Författare Rapport Postad 28 September , 2005 hey ey ey... tack för tipsen iaf... de blir nog Poker Office ! Citera
Recommended Posts