Kimpan Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Jag och några kompisar är intresserade av att spela på nån site där man kan spela playmoney mot varandra. Vi vill finslipa tekniker osv. Finns det nån site där man har möjligheten att sätta upp privata playmoney bord? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 QoS, om du ändå ska rubrikpillra så kan du väl svara på frågan när du vet svaret. Hela Primanätet (exempelvis The Gaming Club) har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2005 QoS, om du ändå ska rubrikpillra så kan du väl svara på frågan när du vet svaret. Hela Primanätet (exempelvis The Gaming Club) har det... jag kan inte hitta möjligheten till privata playmoneybord på expekt.. Har jag missat det nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Måste erkänna att jag läste fel i din fråga, trodde du och EN kompis, dvs H2H-bord. Nix, Prima har inga som du kan göra "privata", sorry. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Jag och några kompisar är intresserade av att spela på nån site där man kan spela playmoney mot varandra.Vi vill finslipa tekniker osv. Finns det nån site där man har möjligheten att sätta upp privata playmoney bord? På Hollywood Poker går det. Kollade precis. Edit: Ingår i Poker Room-nätverket, så det fungerar säkert hos de andra skinen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts