DocAman Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Hej! Någon som har koll på deras pokersajt? Är den seriös? Jag såg att de har en hel del freerolls att erbjuda. Vilket nätverk tillhör de? Finns det några bra bonuserbjudandem för denna sajt! Citera
DocAman Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Hej! Någon som har koll på deras pokersajt? Är det verkligen ingen som har spelat här? Citera
freeman Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 kollade in sidan.. installerade och hittade backgammon deras pokerclient är "basic" och personligen så tyckte jag om den. ungefär som prima fast lättare? ps jag vann 20$ fun money på BG ds Citera
DocAman Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 kollade in sidan.. installerade och hittade backgammon Backgammon är ju kul som omväxling till pokerspelandet. Finns det några intressanta bonuskoder till denna sajt? Citera
robziolito Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Någon som kan förklara vad "backgammon" exat betyder/är? Citera
Kenan83 Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Någon som kan förklara vad "backgammon" exat betyder/är? http://backgammon.se/ Citera
DrRoland Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Rätt meningslöst att spela poker därinne iom att det är samma skin som wpex med enda skillnaden att du får betala rake. Men visst finns det bonuskoder att få. Citera
Matfrid Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Rätt meningslöst att spela poker därinne iom att det är samma skin som wpex med enda skillnaden att du får betala rake.Men visst finns det bonuskoder att få. Jag testade wpex idag, och det verkar inte vara samma bord och spelare som på truemoneygames. Truemoneygames är ju framförallt också ett ställe att spela backgammon på, och det har inte wpex. Det har lett till att pokerspelarna är från länder där man är bra på backgammon, t ex Bulgarien och Georgien, och dom är i regel rätt dåliga på poker. Citera
DrRoland Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Klart de inte har samma spelare eftersom de bytt till eget nätverk för någon månad sen eller 2. Till slut fattade dom väl att det inte var så smart att dela nätverk med ett mycket billigare alternativ. Citera
DrRoland Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Då var man drabbad av en konkurs för första gången. Hela Melitagaming är borta. Fatbet var kanske de största i nätverket. Någon mer i samma sits med pengar där? Citera
Anref Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 Då var man drabbad av en konkurs för första gången.Hela Melitagaming är borta. Fatbet var kanske de största i nätverket. Någon mer i samma sits med pengar där? Såg också det härom veckan, hade som tur var cashat ut allting för någon månad sedan tillbaka, men av vad jag kom ihåg till 100% stod det i regler och villkor på truemoneygames hemsida att alla kunder som registrerade sig på TMG fick automatiskt ett konto på någon bank nere på Malta (minns ej namnet) så alla pengar man hade i spelkontot var också på denna bank, det där kom jag ihåg tydligt och klart eftersom jag läste på ganska noggrant vad som stod i deras avtal och tyckte allting lät väldigt seriöst och bra. Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2011 Rapport Postad 27 Juni , 2011 Jag vill också minnas att det är ett av Malta-licens villkoren att pengarna ska vara separerade från spelbolagets egna. Verkar som att alla som kände till situationen och hann klicka på cashout innan nätverket gick ner har fått sina pengar. Citera
Recommended Posts