Gå till innehåll

Skall ni följa FC Z ?  

131 medlemmar har röstat

1. 1. Skall ni följa FC Z ?

Recommended Posts

Postad
Tycker det är grymt bra. De har lyckats, kanske mot sin vilja, att göra det till en dokusåpa där man faktiskt inte går in för att håna människor. Visst är de jävligt töntiga och så, men Big Brother känns mer som förnedrings-TV än detta. Skönt!

Då har du antaligen missat när dom gör hembesök hos deltagarna. Det är ju uppenbart att de gör allt för att få dem och deras intressen så nördiga och töntiga som möjligt. :D

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Tycker det är grymt bra. De har lyckats, kanske mot sin vilja, att göra det till en dokusåpa där man faktiskt inte går in för att håna människor. Visst är de jävligt töntiga och så, men Big Brother känns mer som förnedrings-TV än detta. Skönt!

Då har du antaligen missat när dom gör hembesök hos deltagarna. Det är ju uppenbart att de gör allt för att få dem och deras intressen så nördiga och töntiga som möjligt. :D

"här är min lillebror, som läser en bok om... einstein"

Postad
Underbart program.

Gillar att Hysén inte gör nåt annat än skrattar rakt igenom hela programmet.

Skönt att det inte är upplagt som förnedringstv. Jag skrattar mer med än åt killarna i alla fall...

Hört flera säga samma sak men jag känner inte riktigt att jag kan hålla med. Vad skiljer detta mot annan s.k "förnedringstv". Jag garvar inte med dem, jag garvar åt dem.

Postad

Dom flesta har ändå en ganska skön inställning och vill verkligen lära sig att spela fotboll, att dom sen kanske inte riktigt har förutsättningarna, det är väl en annan femma.

tore var ju soet när han grät på boxningen :D

själv så tyckte jag att det bara verkade som att dom hade tränare som pushade dom, men det kanske var för jobbigt att höra "kämpa mera, ni har hur mycket kvar som helst att ge" osv? :shock:

Postad

Jag har lite insiderinfo...

Jag råkar nämligen veta att en av "killarna" har gjort femton månader på regementet K4 i arvidsjaur(som jägarsoldat). Så han är då van att springa och kämpa. Men någon vidare bollkonstnär är han ej! :D

Postad

Jag råkar nämligen veta att en av "killarna" har gjort femton månader på regementet K4 i arvidsjaur(som jägarsoldat). Så han är då van att springa och kämpa. Men någon vidare bollkonstnär är han ej! :D

Det är Joakim eller hur? Resten ser ju så jävla klena ut. :D

Postad

Det är Joakim eller hur? Resten ser ju så jävla klena ut. :D

Jajja mensan! Det är korrekt! Du har vunnit en 15" bildskärm med helt plant bildrör. :D

• 2 weeks later...
Postad
De hade inte så stor chans mot internerna,

synd att niklas fick en skada precis innan matchen :)

sicken stjärna.

Det va ju rätt jämt i början av matchen?

Gillade de två interna som satt på avbytarbänken med mössa och solbrillor 8-)

• 4 weeks later...
Postad

Årets i särklass bästa serie går i graven, och jag är tom.

Vintern blir lång och mörk nu. Herregud vilket bra koncept! Vilken serie!

Sista avsnittet, inte ett öga torrt. Jag skrek sönder halsen efter första målet mot djurgårn.

FCZ, kom tillbaka!

Postad
Årets i särklass bästa serie går i graven, och jag är tom.

Vintern blir lång och mörk nu. Herregud vilket bra koncept! Vilken serie!

Sista avsnittet, inte ett öga torrt. Jag skrek sönder halsen efter första målet mot djurgårn.

FCZ, kom tillbaka!

Även om det va en ltien spoiler att läsa inlägget då jag va på krogen å inte såg avsnittet kan jag itne annat än hålla med. Visst, konceptet är taget från nån dansk kanal, men efter att ha sett matchen mellan FC Z och den danska versionen kan jag ju inte annat än hävda att Z-tv lyckades totalt. Danskarna såg ju trots allt (i vissa fall) ut som fotbollsspelare, och dom som inte gjorde det kunde ju finta! Jag ser det inte som ett plus att en serie som handlar om landets sämsta fotbollspelare av de som har extremt "nördiga" intressen vinner, det e ju fan så mckt roligare när dom torskar varje match. Trots det skulle jag, utan tvekan vara på plats om FC Z i nästa säsong skulle spela en match som spelas på en större arena, likt den mot danmarks verion borta och hoppas på vinst (hoppas hoppas).

Övrigt: finns det någon officiel tore fan-site? :D

• 2 weeks later...
Postad

Ikväll kl 19.00 på TV 3

är det dags för lite boxning med Tore & co

perfekt att de har reprisen efter 2 x simpsons.

jag och mina kollar tillsammans och det är riktigt kul, min fru bara skakar på huvudet :)