derpase Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Tänkte försöka starta en tråd där vi englandsfetischister (om det finns fler än jag här) kan diskutera det senaste från de brittiska öarna. T ex tipsa om musik, kläder, fotboll, resor, film, tv serier, internettips m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 24 September , 2005 Rapport Share Postad 24 September , 2005 Det senaste jag hörde var att de satt segel på hela västkusten för att invänta ostlig vind. De beräknar tydligen att angöra USA om ca 6 månader, om vindarna står dem bi. Tänkte försöka starta en tråd där vi englandsfetischister (om det finns fler än jag här) kan diskutera det senaste från de brittiska öarna. T ex tipsa om musik, kläder, fotboll, resor, film, tv serier, internettips m m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts