dl_eb5d Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Jag har tidigare öppnat med A J o och A 10s i tidig position (UTG, UTG+1, UTG +2). Är detta verkligen så smart? Ska man skärpa kravet till minst A Qs? * RP - QoS * Citera
Tiggr Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 ja, om blindsen är såpass stora att du inte kan spela varje hand Citera
Kidder Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Generellt sett hade jag slängt AJ och ATs tidigt, jag spelar normalt endast big slick och pocket par första timmen i en turnering. Det beror dock lite på hur bordet verkar och ser ut. Citera
Tedilito Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Jag håller me The kidder, spela bara starka kort i tidig position. Jag limpar oftast med AJ, men eftersom jag inte gillar att visa svaghet så undviker jag att limpa...försöker mest spela early position med raises vilket jag tycker är bäst för att få en bra image. Citera
Recommended Posts