The Grand Bark Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Hej! Undrar om någon kan tipsa om ett program (helst gratis eller shareware) som kan spela in det som händer på skärmen som film. Skulle ibland vilja dokumentera finalbord, highstakesbord i studiesyfte. Tips någon? Citera
wolf Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 fraps ska visst vara bra har jag hört, har aldrig testat det själv- Verkar som att dett kostar, men att man kan ladda hem en variant av det. Du kan ju testa det iaf Citera
tha_dubb Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Har du TV-out kan du ju alltid koppla till gamla goda videon och lira in... Citera
sortguld Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Fraps spelar in typ Battlefield och andra 3d spel. Jag använder Camtasia Studios 2 till att spela in pokerborden när jag grindar . Funkar kanon och är superenkelt + att kvaliten blir lika bra som på skärmen Citera
The Grand Bark Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 Tack för tipsen, ska kolla lite på förslagen. Citera
speedi_ Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 kan även tipsa om Snagit. //Robban Citera
zagwer Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Camstasia Studio 2 rekommenderar jag varmt! (precis som föregående talare) Citera
MGRacing Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 fraps ska visst vara bra har jag hört, har aldrig testat det själv- Verkar som att dett kostar, men att man kan ladda hem en variant av det. Du kan ju testa det iaf Jag får då inte Fraps till att "spela in" mitt bord... dock så funkar det när jag sätter igång ett vanligt datorspel. Citera
Eddie88 Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Samma här, använder nu camstasia som e riktigt bra... Citera
Skadast Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Fraps spelar in typ Battlefield och andra 3d spel.Jag använder Camtasia Studios 2 till att spela in pokerborden när jag grindar . Funkar kanon och är superenkelt + att kvaliten blir lika bra som på skärmen Kan man ställa in kvallan? Tankade hem ett kort klipp på DC som ska vara inspelat med Camtasia och det var inte speciellt bra kvalite där Verkar dessutom kosta 2500:- vilket inte var speciellt lockande Citera
sortguld Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Vet inte vilket klipp du du såg Men när jag spelar in blir det kanonkvalite. EDIT Citera
Skadast Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Vet inte vilket klipp du du såg Men när jag spelar in blir det kanonkvalite. Att det kostar ja..............men du tankade på DC sa du......................... Ja, eftersom att det går redigera i programmet går det justera kvaliten också. Well... tankade hem ett filmklipp som var gjort i programmet. Är dock inte ett fan av tanka hem programmvaror jag på något sätt har behov av (kommer knappast att ha behov av detta dock). Något måste man ju använda sina pokervinster till Citera
QoS Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Please, inget mer piratsnack, tack! Se även våra regler (punkt 5). - QoS Citera
Andersson Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Det är väl onödigt att skaffa extra program när allt som behövs redan finns i windows. Det är ju bara att sitta och hacka på "PrntScrn" så snabbt du kan för att ta screenshots, klistra in i paint, spara dem och sätt ihop till en animerad gif. Citera
Skadast Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Det är väl onödigt att skaffa extra program när allt som behövs redan finns i windows. Det är ju bara att sitta och hacka på "PrntScrn" så snabbt du kan för att ta screenshots, klistra in i paint, spara dem och sätt ihop till en animerad gif. Hmmm... nja, det låter betydligt billigare att köpa programvan faktiskt. Citera
Roggan Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Det är väl onödigt att skaffa extra program när allt som behövs redan finns i windows. Det är ju bara att sitta och hacka på "PrntScrn" så snabbt du kan för att ta screenshots, klistra in i paint, spara dem och sätt ihop till en animerad gif. haha humor Citera
mdmar Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Nån som använder Camtasia: hur kan man ta bort de gröna hörnen som finna i det fönstret som man spelar in? om det nu går.. Citera
Eddie88 Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Bra fråga, undrar samma sak. Tog bort camstasia pga av dem linerade hörnen som störde mig. Nån som vet hur man tar bort dem. Citera
hhenke Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Windows media encoder är ett alternativ http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx Citera
Katt3n Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Kan man klippa i filmerna i camtasia så att man får bort väntetid? Annars, är det någon som vet nåt gratisprogram för att klippa i filmerna? Behöver inte vara något hajtekk direkt. Citera
Uppenberg Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Kan man klippa i filmerna i camtasia så att man får bort väntetid? Annars, är det någon som vet nåt gratisprogram för att klippa i filmerna? Behöver inte vara något hajtekk direkt. movie maker följer med XP om jag inte har fel Citera
Opteron Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 jag använder camtesisa studio 3, funkar finfint. Hur få bord spelar du om du vill ta bort väntetid? Citera
Katt3n Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 jag använder camtesisa studio 3, funkar finfint. Hur få bord spelar du om du vill ta bort väntetid? Skulle helst spela in 4 bord, men jag är fundersam på om min dator pallar det, därför kanske jag måste köra färre bord. Mest av omtanke om tittaren. Skall kolla min andra dator efter moviemaker (sitter inte på en XP-burk), annars kikar jag på camtasia. Citera
Opteron Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 försök du köra 4 bord, blir bättre om man ser helhet och inte massa hopp. Citera
vonClopt Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 alltså jag förstår mig inte på Fraps? Hur gör man för att starta det? Någon vänlig själ som kan förklara det för mig Citera
Recommended Posts