Sunny Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Tjena! Kvalade in till EPT kvalet till London som går ikväll klockan 19.00. Några fler som ska va med? Några som ska dit och köper in sig på plats? Sen undrar jag hur de går om man nu skulle vinna. Ingår boende och flyg eller de får man fixa själv? * RP - QoS * Citera
HeyJohan Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Om du vinner och spelar via Heypoker så står vi för flyg och hotell mot att du bär en snygg tröja med en diskret logga. Vi står även för lite fickpengar om du lyckas spela EPT iförd afroperuk och ett Heypoker-svettband Lycka till! Citera
Plox Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Om du vinner och spelar via Heypoker så står vi för flyg och hotell mot att du bär en snygg tröja med en diskret logga.Vi står även för lite fickpengar om du lyckas spela EPT iförd afroperuk och ett Heypoker-svettband Lycka till! Haha låter som en bra deal Citera
Sunny Postad 21 September , 2005 Författare Rapport Postad 21 September , 2005 Haha kanon Bara jag från pf.nu som ska spela? Citera
Caines Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Haha kanon Bara jag från pf.nu som ska spela? Jag ska också spela i London, åker du från Sturup/Kastrup så kan vi ha resesällskap Citera
Sunny Postad 22 September , 2005 Författare Rapport Postad 22 September , 2005 Haha kanon Bara jag från pf.nu som ska spela? Jag ska också spela i London, åker du från Sturup/Kastrup så kan vi ha resesällskap Gick tyvärr riktigt uselt i kvalet så det blir inget denna gången.. Kanske en annan gång Citera
Recommended Posts