Zidde Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Ja som rubriken lyder, Jag behöver hjälp med händerna TT och JJ. Jag blir ofta nervös när jag får dessa händer. Kan nån beskriva hur man spelar dessa händer optimalt i olika situationer, jämtemot en höjning osv. Tack på förhand, //Fredrik. Citera
Djens Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 spela spela spela spela. du måste spela de massor gånger för att veta hur du gör med de. TT o JJ är ofta spelarnas eget val. Citera
iller Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Om ingen har höjt, höj själv. Är det höjt innan, reraisa ibland syna ibland. Är det en supertight spelare som höjt kan du behandla dem som ett litet par och syna ifall de implicita oddsen finns där och hoppas på ett välbetalt set. Citera
MJ Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Mycket bra händer. Standard är naturligtvis att höja om ingen höjt före dig. Spela de optimalt? Har du hört uttrycket, "play the player"? Citera
Recommended Posts