Doc Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Borde det inte, eller finns det redan, finnas ett subforum för rapporter om serverproblem? Som tex just nu då jag inte kan komma in någonstans på Partynätverket hade jag enkelt kunnat kolla om någon redan rapporterat detta och inte behövd kolla alla sajterna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Det där är ingen dum idé. Subforum funkar inte men en forumkategori som heter nåt i stil med "Pokersiters driftstörningar" där varje nätverk har en egen tråd skulle ju funka. Det skulle rensa upp en hel del onödigt skit i sitetrådarna. Bollar vidare till QoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Helt klart vettigt, kanske trådar per nätverk? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Helt klart vettigt, kanske trådar per nätverk? - QoS där varje nätverk har en egen tråd Kanske det ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Alltså, en tråd per nätverk hade jag tänkt mig. Du vet, en tråd, ett nätverk. Ja, ja, jag är lite trög ibland... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts