ankan666 Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Tjena, Jag tänkte fråga vilka principer ni tillämpar när ni ska skotta på nästa nivå. För tillfället har jag 45 inköp på min nuvarande nivå (nl100) och tänkte snart ta ett skott på nl200. Hur mycket av rullen avvarar ni för skottning när det väl blir dags? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 de flesta verkar kör på 30inköps regeln eller mer om jag förstått det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Det kan väl vara lämpligt att sätta av 5 inköp (2,5 på 200) och köra. Kommer du ner till 40 så går du tillbaka och jobbar dig upp dig 45 igen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts