Rotoroberts Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Kom med massvis med förslag för att kunna göra ett stiligt projektarbete i skolan som är pokerrelaterat! Tacksam för alla svar * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vad läser du för något? Det kan ju vara smidigt att göra något som har med programmet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vad läser du för något? Det kan ju vara smidigt att göra något som har med programmet att göra. Läser Samhällsinriktad ekonomi, men det har ingenting med projektarbetet att göra, man kan lika gärna skriva en avhandling om hur golfbollar tillverkas. Saken är att jag måste nog hitta någon speciellt inriktning, kanske filma ett homegame eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vad läser du för något? Det kan ju vara smidigt att göra något som har med programmet att göra. Läser Samhällsinriktad ekonomi, men det har ingenting med projektarbetet att göra, man kan lika gärna skriva en avhandling om hur golfbollar tillverkas. Saken är att jag måste nog hitta någon speciellt inriktning, kanske filma ett homegame eller liknande. filma homegame e redan upptaget av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 På min skola var det både krav och förhoppning att man valde ett projektarbete som hade något sorts samröre med programmet. Du skulle väl kunna göra ett arbete om vad som krävs runtomkring att skapa och driva en pokersajt, vilka som gör det och av vilka anledningar, hur det gick, eller kanske hela alltihop som en berättelse? Tycker jag vore intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 filma homegame e redan upptaget av mig Jasså ? Men om vi inte går på samma skola så gör det ju inget...Men du kommer ju från Kalmarhållet så man kan ju börja undra... Ja, jag är ju ordförande för en egen pokerklubb, men jag vill göra något riktigt smaskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Mitt projektarbete handlade om psykologin i poker och om olika spelstilar. Inget speciellt avancerat för en pokerinitierad men för utomstående kan den nog vara intressant. Fick i alla fall ett VG på den, började lite väl sent med att skriva ihop den(13 h före inlämning) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts