Gå till innehåll

Förslag för projektarbete till skolan?

Rotoroberts

Recommended Posts

Vad läser du för något? Det kan ju vara smidigt att göra något som har med programmet att göra.

Läser Samhällsinriktad ekonomi, men det har ingenting med projektarbetet att göra, man kan lika gärna skriva en avhandling om hur golfbollar tillverkas. ;)

Saken är att jag måste nog hitta någon speciellt inriktning, kanske filma ett homegame eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad läser du för något? Det kan ju vara smidigt att göra något som har med programmet att göra.

Läser Samhällsinriktad ekonomi, men det har ingenting med projektarbetet att göra, man kan lika gärna skriva en avhandling om hur golfbollar tillverkas. ;)

Saken är att jag måste nog hitta någon speciellt inriktning, kanske filma ett homegame eller liknande.

filma homegame e redan upptaget av mig :D

Länk till kommentar

På min skola var det både krav och förhoppning att man valde ett projektarbete som hade något sorts samröre med programmet.

Du skulle väl kunna göra ett arbete om vad som krävs runtomkring att skapa och driva en pokersajt, vilka som gör det och av vilka anledningar, hur det gick, eller kanske hela alltihop som en berättelse? Tycker jag vore intressant.

Länk till kommentar