Jeg123 Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Är det tillåtet att skicka pengar från sitt 24h konto till sitt HeyPoker konto? * Lite RP - QoS * Citera
HeyJohan Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Men det räknas inte som bonusgrundande. Kan vara värt att veta Mvh Johan Citera
kenomann Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Dum fråga. Hur går man tillväga för att flytta mellan kontona? Skulle vilja flytta pengar från mitt Best poker konto till hey. Mvh Kenomann Citera
SweCyrus Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Dum fråga. Hur går man tillväga för att flytta mellan kontona? Skulle vilja flytta pengar från mitt Best poker konto till hey. Mvh Kenomann Du har en flik som heter transfer i menyn (om du har spelat ihop 800VIP totalt sedan du reggade kontot). Sedan är det bara att följa instruktionerna. Om du inte har 800VIP så kan man lyckas tjata till sig att få upp transfergrejen från supporten ändå. Citera
hf89fc Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Dum fråga. Hur går man tillväga för att flytta mellan kontona? Skulle vilja flytta pengar från mitt Best poker konto till hey. Mvh Kenomann Du har en flik som heter transfer i menyn (om du har spelat ihop 800VIP totalt sedan du reggade kontot). Sedan är det bara att följa instruktionerna. Om du inte har 800VIP så kan man lyckas tjata till sig att få upp transfergrejen från supporten ändå. Trodde det var 150 eller 250 det var det för mig iaf Citera
kenomann Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Tack så mycket för svaren. Har inte fått ihop så många VIP poäng så jag saknar fliken. Så det blir till att charma supporten. Citera
HeyJohan Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 kenomann: Eller så skickar du ett PM till mig så löser jag det illa kvickt! Välkommen hem förresten, vi har saknat dig. Mvh Johan Citera
Recommended Posts