Mrgrinder Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Tjena! Var med o lira ett par turneringar när ni låg på kungsgatan! Blev även medlem då,är jag fortfarande medlem? Om jag nu inte är det, hur ska jag då bli medlem igen? Känner ingen i klubben som jag kan ha som refferens! //Kristofer Bohman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thurre Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Jodå! Mig kan du ha som referens //Kenny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TeddyKGB Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Tjenare, du måste ha blivit medlem under "All-in poker" tiden för du finns inte med på medlemslistan över Rockets medlemmar. Gå in på http://www.rockets.se och regga dig där och skriver in Thurre som referens så går det bra att komma och spela hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mrgrinder Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2005 Att jag inte tänkte på dig;0) Iofs visste jag inte om du var medlem i rockets, men det kunde man kanske anta, hehe! Ser fram imot den 29, ska bli jäkligt kul´! //Mr G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts