Gå till innehåll

Förenklad login i cashiern?

Recommended Posts

Postad

Tycker det är ganska osmidigt att först klicka på "cashier" sedan på "logga in till cashier" eller vad det nu står och sedan komma fram till den sidan där man skirver in lösen o användarnamn. Kan ni inte ha detta på första sidan?

* RP - QoS *

• 3 months later...
Postad
Ja, satte det som sista uppgift innan julafton åt en av webkillarna :)

Han tackade så mycket för uppgiften och ringde frugan och meddelade att han skulle bli lite sen. :D

Mvh Johan

Du är ond. ;)

Postad
Har din webkille varit och smuttat på Julglöggen? Nu när jag trycker på chashier så öppnas det ett nytt fönster som länkas till sign up sidan ?!

Johan - Har du hunnit titta på detta. Det är lite Irriterande att hamna i fältet för att singna in ny användare när man tror att man skriver i loginfältet.

Postad

Nidot: Alltså, jobbar man efter avtalad är det övertid, även om det i det här fallet var gjort innan jag hann hämta mer kaffe. Men jag förstår vad du syftar på. Formulerade mig lite olyckligt. :)

imanz: Börjar känna sig lonely? :) Bär inte du halva Salomons gruvor runt nacken?

Mvh Johan