Albert Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Tycker det är ganska osmidigt att först klicka på "cashier" sedan på "logga in till cashier" eller vad det nu står och sedan komma fram till den sidan där man skirver in lösen o användarnamn. Kan ni inte ha detta på första sidan? * RP - QoS * Citera
HeyJohan Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Jo, det tycker man ju att vi borde kunna. Men innan jag lovar för mycket ska jag kolla med en tekniker om det finns något skäl till att vi inte redan har det så. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Ja, satte det som sista uppgift innan julafton åt en av webkillarna Han tackade så mycket för uppgiften och ringde frugan och meddelade att han skulle bli lite sen. Mvh Johan Citera
Ruff Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Ja, satte det som sista uppgift innan julafton åt en av webkillarna Han tackade så mycket för uppgiften och ringde frugan och meddelade att han skulle bli lite sen. Mvh Johan Du är ond. Citera
Ruff Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Har din webkille varit och smuttat på Julglöggen? Nu när jag trycker på chashier så öppnas det ett nytt fönster som länkas till sign up sidan ?! Citera
imanz Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 mm,verkar som han länka lite fel johan märkte oxo att man kom till signup (lördag morron) Citera
aoh Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Har din webkille varit och smuttat på Julglöggen? Nu när jag trycker på chashier så öppnas det ett nytt fönster som länkas till sign up sidan ?! Johan - Har du hunnit titta på detta. Det är lite Irriterande att hamna i fältet för att singna in ny användare när man tror att man skriver i loginfältet. Citera
HeyJohan Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Såg det precis. Det luktar övertid för en viss kille ikväll Mvh Johan Citera
Nidot Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Övertid? tar han längre än 5 minuter på sig att ändra det så bör ni fixa en ny webbsnubbe Citera
imanz Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Vi kräven Johan Hedbergs avgång, eller så fixar han en breitling till oss alla. eller nån annan bling bling, guldet jag bär börjar känna sig lonely. Citera
HeyJohan Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Nidot: Alltså, jobbar man efter avtalad är det övertid, även om det i det här fallet var gjort innan jag hann hämta mer kaffe. Men jag förstår vad du syftar på. Formulerade mig lite olyckligt. imanz: Börjar känna sig lonely? Bär inte du halva Salomons gruvor runt nacken? Mvh Johan Citera
Recommended Posts