freeman Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 sitter i 10€ rebuy igår fullt bord blinds är på 1000/2000 jag har ca 50K får A J i mitten av bordet sitter ja SB 1000 BB 2000 fi fold fi fold fi Raisar till 6000 fi syn på 6000 min tur att agera jag funderar och funderar. och lägger ner tycker att det finns bättre händer att spela. jag kanske möter AA KK QQ JJ rätt/fel ? EDIT: jag har 50K ( missade en 0a ) fi 1 som rasisar ha 18 fi 2 som synar har 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 rätt det kommer fler tillfällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Helt rätt, bara du lovar att ställa in innan blindsen kommer till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Frågan är ju om det var rebuy period kvar? AJ e för övrigt en skithand och jag hade foldat Jag slängde 1010 på bubblan igår efter en kraftig rasie av mr chipleader för det var även en shortstack kvar på bordet, dvs han var tvungen att trycka vilken hand som helst (jag kom 2a och typ $200 rikare) saken e ju att alla händer är situationsbetonade men AJ mot 2 fi är ju värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Hahah din edit ändrar ju en del jag hade slängt skithanden ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Den handen ska du bara kasta så jävla långt det går!!! AJ är skräp, skräp, skräp!!! Du har halvtaskig position, gott om chips plus en raise och en syn. Jag tycker du gjorde helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 jag hade definitivt foldat i det här läget. ska till en riktigt bra hand om jag ska spela en pot där någon höjt och någon annan sedan synat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpaderKing Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 För det första tyckte jag det var rätt att kasta. AJo är inget, du är t.o.m slagen av 22 eller AK, AQ. Låt dom andra två fajtas och slå ut varandra när du 'inget har'. För det andra, du skriver att du hade 50k i chips. Säger inte mycket? Hur mycket sitter dom andra på, hur många är kvar i turneringen, ungefär vilken plats ligger du på osv. (alla frågor iofs relativt ointressnta då du ändå ska kasta AJo vid detta tillfälle) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts