Sunny Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Anmälde mig precis till en turnering.. Undrar vad som e speciellt med en Shootout? * RP - QoS * Citera
joggystyle Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 jag kan vara helt ute å cyckla nu men tror att det är en turnering där vinnaren från varje bord går vidare?! Citera
Nusseman Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 jag kan vara helt ute å cyckla nu men tror att det är en turnering där vinnaren från varje bord går vidare?! Stämmer bra det. Inga spelare flyttas mellan borden, utan varje bord lirar en egen enbordsturnering där priset är en plats vid finalbordet. Som pokermiljonen ungefär, fast alla kvalbord spelar samtidigt. Citera
Sunny Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Postad 15 September , 2005 Okej! Tack för dom snabba svaren.. Precis börjat spela nu, får se hur detta går Citera
nizze Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Det behöver inte nödvändigtvis vara vinnaren som går vidare. I vissa fall spelar man till man är 3 kvar och dessa tre får en prissumma, 1an får mest, sen vidare till nästa bord och samma sak där. Citera
Recommended Posts