TjockisBagarn Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Vi kallas oss eliten av Täby därför vi tror oss vara det Helt korrekt, ni tror er vara eliten i täby men råkar veta sanningen... eliten av täby består av mig och endast mig Men det är klart, ni kan glassa med namnet som eliten tills ni möter mig HU? Fast det lär ju iofs inte hända då jag inte tror att jag känner någon av er och därför inte kan vara med Ha det så bra, det är bra att någon för fram pokerspelandet i täby!! Citera
NorthQ Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Vi kallas oss eliten av Täby därför vi tror oss vara det Helt korrekt, ni tror er vara eliten i täby men råkar veta sanningen... eliten av täby består av mig och endast mig Men det är klart, ni kan glassa med namnet som eliten tills ni möter mig HU? Fast det lär ju iofs inte hända då jag inte tror att jag känner någon av er och därför inte kan vara med Ha det så bra, det är bra att någon för fram pokerspelandet i täby!! klart det är med råge och en glad och skämtsam anda vi kallar oss för "eliten" hehehe , inte för att vi är dåliga.. tack för lyckoönskningarna Citera
Recommended Posts