tikhal Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Verkligen toksmidigt att ni har satt valutarurserna på framsidan, men nu är det så att jag är så lat att jag har bookmarkat forumindexet, skulle det vara möjligt att få in kurserna på denna ? Dum idé kanske, fritt fram att kritisera min lathet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Nja, tanken är att forumindexet (om det är detta du syftar på) ska vara så fritt som möjligt från "extrainformation". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Det är precis som Kubo skrev, det känns att man gärna håller forumsidan så ren så möjligt med tanke på att redan är en hel del info i forumet. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts