Stahl Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Omaha'n har blivit inställd ikväll pga för få anmälningar. Texas FL turneringen kommer dock att bli av enligt planerna. Vi kommer från 19.30 även sätta igång med Sit'n'go's, där insatserna och spelet bestäms av de deltagande. Vi kommer köra SnG hela kvällen, så det är bara att droppa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tank Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Om där ska bli intresse för icke-Texas Hold'em är det kanske läge att köra dem på lägre nivåer. Själv hade jag tänkt spela PLO ikväll, så jag tycker naturligtvis att det är mycket tråkigt att där inte gick att få ihop tillräckligt med intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Jag trodde vi skulle locka mest folk till "stora" turneringen med Omaha och folk till "lilla" med FLT. Tydligen missbedömde jag situationen eller är det som du sa i den andra tråden - det finns inget intresse för fler spel än Texas Hold em Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tank Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Baksidan av pokerboomen... eftersom det bara spelas Texas Hold'em i TV tror folk att det är den enda pokervarianten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2005 Baksidan av pokerboomen... eftersom det bara spelas Texas Hold'em i TV tror folk att det är den enda pokervarianten. Mer 7CS8 i WPT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingarne Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Skulle gärna vilja spela Omaha men eftersom jag inte kunde denna vecka så får jag vänta tills nästa gång. Men även om det blev för få denna gång där jag själv inte kunde delta så är det i alla fall ett trevligt inslag att det spelas annat än bara Texas Hold'em... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts