igk82 Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Helt plötsligt när jag lirar så försvinner korten både flop o dem jag sitter på. Hänt 2 gånger varav en där jag va med i en fin pot . Nån som varit med om liknande? Citera
Staahla Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Det händer inte i samband med att du klickar på det lilla krysset längst upp till höger på bordet? Citera
akhkharu Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Helt plötsligt när jag lirar så försvinner korten både flop o dem jag sitter på. Hänt 2 gånger varav en där jag va med i en fin pot . Nån som varit med om liknande? Har några gånger varit med om att klienten fått lite spel och hela fönstret blivit helt grått. Nåt fel grafikuppdateringen eller nåt. Brukar hända när man varit inloggad en längre tid. En omstart av klienten hjälper, men det är skapligt irriterande. Citera
Prizonic Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Det där med att hela klienten blivit grå har jag också varit med om ett flertal gånger... Citera
Recommended Posts