Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har en förfrågan till er pokerspelare som även kan programmera.

Det jag önskar är att någon programmerar ett program som på något finurligt sätt hindrar pokerprogrammen att starta under en viss tid, så att tex på fredagen när jag ska gå ut ställer jag timern på 10h så jag vet att när jag kommer hem inte startar dem och sätter mig och spelar.

Är detta möjligt att göra?

Är redo att betala en slant för detta program ifall någon känner att de skulle klara av det och jag tror inte jag är ensam om att vilja ha ett sånt program.

* Till Poker OT :) - QoS *

Postad

Ja, självklart. Men det är också lätt att kringå, då du är din egen administratör på din egen dator. Du måste självklart själv ta ansvar för ditt spelande. Om du inte klarar av det, så är du illa ute.

Postad
Jag har en förfrågan till er pokerspelare som även kan programmera.

Det jag önskar är att någon programmerar ett program som på något finurligt sätt hindrar pokerprogrammen att starta under en viss tid, så att tex på fredagen när jag ska gå ut ställer jag timern på 10h så jag vet att när jag kommer hem inte startar dem och sätter mig och spelar.

Är redo att betala en slant för detta program ifall någon känner att de skulle klara av det och jag tror inte jag är ensam om att vilja ha ett sånt program.

Fy fan vilken bra idé ! Det hoppas jag verkligen att någon kan lösa, man skulle ju tjäna mkt pengar på det, så mkt som man har spelat bort på fyllan i sina dar !

Postad
Fy fan vilken bra idé ! Det hoppas jag verkligen att någon kan lösa, man skulle ju tjäna mkt pengar på det, så mkt som man har spelat bort på fyllan i sina dar !

Ge mig fulla adminrättigheter på din burk och full tillgänglighet från internet, så ska vi nog fixa det. :D Du själv fråntas adminrättigheter. OK?

Postad
Lätt att koda, lätt att komma förbi. Bara att blåsa processen till timer-programmet så kommer du ju in igen.

Jag tror allt du får jobba på disciplinen istället. ;)

Om man inte får några instruktioner på hur man kringgår, så vet väl inte den vanliga datoranvändaren det förmodligen...

Postad

Utan att skämta, så har faktiskt MultiPoker den funktionen under testning, och släpps när som helst.

Du kan välja att stänga av på en vecka eller ett dygn. Och nej, det går INTE att gå runt.

Postad
Om man inte får några instruktioner på hur man kringgår, så vet väl inte den vanliga datoranvändaren det förmodligen...

Om du är full och vill spela, vad är det då som stoppar dig från att googla upp det?

Man kanske är sugen på en cola oxå, men det betyder väl inte att man orkar gå till statoil för det.

Postad
Utan att skämta, så har faktiskt MultiPoker den funktionen under testning, och släpps när som helst.

Du kan välja att stänga av på en vecka eller ett dygn. Och nej, det går INTE att gå runt.

HJÄLP, låter fruktansvärt! Skulle inte förvåna mig om mitt nyktra jag kommer att använda den funktionen. Men det vore kanske positivt om det gick att ställa in för vissa nivåer. Men vad skulle det få för konsekvenser för fisket? Tänk om alla fulla jänkare ställde in spärren.

Postad
gdaily skrev:

HJÄLP, låter fruktansvärt! Skulle inte förvåna mig om mitt nyktra jag kommer att använda den funktionen. Men det vore kanske positivt om det gick att ställa in för vissa nivåer. Men vad skulle det få för konsekvenser för fisket? Tänk om alla fulla jänkare ställde in spärren.

Du har glömt en sak, 50% av alla jänkare har inte lärt sig läsa vilket innebär att de inte kan använda funktionen, 50% av de läskunniga kommer inte att inse varför den är bra, och 50% av de sista 25%en spelar inte fulla och 50% av de sista 12,5% spelar både på dagen ocjh fyklletider => vi förlorar 5% av alla fiskar, förjävligt men inte värt att begå självmord därför!