Gå till innehåll

Är Ken Lennaárd grym på monopol också?


Waggho

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Waggho skrev:
Allas vår Ken Lennaárd (i vissa kretsar känd som Kent-Lennart) tycks vara en hejare på fler spel än poker som är populära hos svenskarna.

 

Länk till IMDB:s trivia angående KL:

http://akas.imdb.com/name/nm1927812/bio

 

 

Ja Ken var väl också bra i bridge? =)

 

kanske lite OT men för att alla ska veta hur det ligger till så döptes han till Kent-Lennart men som den ytterst intelligenta varelse han är så insåg han att han inte kunde bli sveriges pokeridol nr 1 om han inte hade ett tufft namn (upptäckten skedde när han var 3-4 när hans föräldrar retade honom för hans namn, och senare på dagis osv... han har alltid varit mobbad och kommer alltid att vara det nu när sanningen om hans namn kommigt fram). Han ville alltså bli "pokerkändis" och bytte därför namn till Ken Lenaard som om detta skulle vara bättre? Tycker faktiskt att kent lennart låter tuffare för en imageplayer som han är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken kan visst spela bridge, som jag berättade tidigare så var han mobbad av allt och alla från och med att han fyllde 3 år eftersom han hette Kent-Lennart men det fanns en god själ i världen som inte mobbade Kent, hans mormor Kenta-Lennerta, men eftersom Kent-Lennart är så extremt duktig på allt så hade han tröttnat på att leka med dockor som alla andra pojkar i hans ålder så hans mormor lärde honom spela bridge istället... jag kan tala om att det inte är många barn som lär sig spela bridge så tidigt.

 

Eftersom att Kent-Lennart alltid varit mobbad hela vägen tills han blev sveriges pokerpimp och bytte namn till det ofantligt grasiösa namnet Ken Lenaard (fast han kanske fortfarande är mobbad, vad vet jag?) så hade han ingen att leka med förrutom sin mormor som ville spela bridge, så Kent-Lennart har spelat bridge 24/7 sedan han var 3 år gammal, en svår svit att knäcka.

 

Ken kan inte spela Bridge

 

Det kan han visst (jag tror iaf att han lyckades lära sig alla reglerna även fast han är lite trögtänkt)

 

Men eftersom han är så sjukt dålig på bridge så ljuger han o säger att han inte kan.... det är den bittra sanningen om vår allas egen Kent-Lennart som tror att han är cool....

 

 

- för att han har en PISTOL ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Off topic Nu är det ju så här att alla som spelar poker har ett stort penis avund. Vissa köper en Ferrari som penisförlängare medans vissa andra inte riktigt har kommit upp i denna materiella nivån ännu ocgh istället ägnar sig åt pokerspel.

 

Egentligen är ni ju alla bara outveckalde individer ned ett stort behov av

kärlek

 

Mitt råd köp ett upplåsbart lamm och må som folk !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TjockisBagarn, trodde det var tålamod du inte hade, men du kanske bara är stressad i allmänhet. Gör som Ken, gör Yoga! :)

 

Börjar bli riktigt OT just nu, så vi försöker gå tillbaks till Topic innan dom andra moderatorerna blir irriterade på mitt OT snack. :)

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja såja, det är väl inget fel på backgammon :P

 

Hahahahaha

 

Off topic Nu är det ju så här att alla som spelar poker har ett stort penis avund. Vissa köper en Ferrari som penisförlängare medans vissa andra inte riktigt har kommit upp i denna materiella nivån ännu ocgh istället ägnar sig åt pokerspel.

 

Egentligen är ni ju alla bara outveckalde individer ned ett stort behov av

kärlek

 

Mitt råd köp ett upplåsbart lamm och må som folk !!!!

 

Annars måste jag säga att du verkar ha ett intressant liv.

Letar reda på ett pokerforum för att sedan gå in där och förolämpa dem.

 

Och varför ska vi ha ett "upplåsbart" lamm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske lite OT men för att alla ska veta hur det ligger till så döptes han till Kent-Lennart men som den ytterst intelligenta varelse han är så insåg han att han inte kunde bli sveriges pokeridol nr 1 om han inte hade ett tufft namn (upptäckten skedde när han var 3-4 när hans föräldrar retade honom för hans namn, och senare på dagis osv... han har alltid varit mobbad och kommer alltid att vara det nu när sanningen om hans namn kommigt fram). Han ville alltså bli "pokerkändis" och bytte därför namn till Ken Lenaard som om detta skulle vara bättre? Tycker faktiskt att kent lennart låter tuffare för en imageplayer som han är!

 

Skulle det där vara roligt eller? Moget att skämta om mobbing i sådant fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...