wedo Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Skulle vara bra om man kunde få ett email också. Känns som det inte är helt svårt för någon att luska in och beställa massa saker man itne vill ha om den kan ens namn. Inte för jag tror det skulle vara någon som har sån humor, men det känns lite seriösare med ett email + att man kan kolla igenom sin beställning om nått blev fel osv. Citera
HeyJohan Postad 22 September , 2005 Författare Rapport Postad 22 September , 2005 wedo: Ja, det är en självklarhet. Den punkten får hamna långt upp på listan. Citera
wolf Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Nya erbjudanden kommer på söndag!Jag och QoS håller på att leta fram ett par supersmaskiga saker! Nu är det söndag och jag dör av nyfikenhet, berätta berätta berätta ! Citera
dannnne88 Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 Ja de vill ja också veta!! Citera
cirre Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Jag har endast haft konto i en vecka, skulle man inte kunna få en nano till 5k ändå? Citera
HeyJohan Postad 10 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2005 cirre: Tyvärr, det var ett tidsbegränsat erbjudande. Mvh Johan Citera
Recommended Posts