eurythmech Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Har ett problem. Har flyttat över sommaren, och kan således inte uppdatera min Ipod med ny musik från datorn hemma, med mitt personliga Itunes. Nån som vet hur man kan dra över ny musik till Ipoden ändå? Jag kör med Sharepod. Installeras i en folder på iPoden och gör det därför möjligt att använda på vilken Windowsdator som helst. http://sturm.t35.com/sharepod Fattar inte riktigt hur man använder sharepod....dålig FAQ också bara tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Problem med itunes Jag har laggt in en ny lat i itunes biblioteket och vill nu uppdatera biblioteket mot min ipod mini, men laten flyttas inte till min ipod. vet nagon hur man far laten att flyttas? kan det vara fel format pa laten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Hej köpte en ipod precis. stoppar in i USB porten så låter det bububum.. sen händer inget. kommer inte upp nåt osv... har kikat på deras hemsida och FAQ osv, gjort deras olika steg dom rekommenderar och laddat ned itunes... nån som har erfarenhet av såna här problem, eller andra problem med usb saker? kan tillägga att jag har flera usb portar på den här datorn men till exempel min kamera funkar bara att koppla till den ena, musen också... ipoden är en färgglad 4 gig tror den heter ipod nano... tacksam för hjälp, hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Hej köpte en ipod precis. stoppar in i USB porten så låter det bububum.. sen händer inget. kommer inte upp nåt osv... har kikat på deras hemsida och FAQ osv, gjort deras olika steg dom rekommenderar och laddat ned itunes... nån som har erfarenhet av såna här problem, eller andra problem med usb saker? kan tillägga att jag har flera usb portar på den här datorn men till exempel min kamera funkar bara att koppla till den ena, musen också... ipoden är en färgglad 4 gig tror den heter ipod nano... tacksam för hjälp, hej. Du har inte glömt att intstallera skivan man fick med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Jag fick min nano för ett bra tag sen och den funkade klockrent till en början. Nu när jag ska slå på den så dör den med en gång. Vet inte vad som är problemet. (Självklart är den laddad). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Provat att åteställa den? Håll in play och mittknappen samtidigt har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 jag fick ingen skiva med? brukar man få det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 jag fick ingen skiva med? brukar man få det? Jag har då fått det med mina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Solution iPod products introduced on or after 12 Sept 2006 do not include an iPod or iTunes Install CD and require an Internet connection for use. If you have not already done so, you should download and install the most recent version of iTunes from: http://www.apple.com/ipod/start från hemsidan.. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Solution iPod products introduced on or after 12 Sept 2006 do not include an iPod or iTunes Install CD and require an Internet connection for use. If you have not already done so, you should download and install the most recent version of iTunes from: http://www.apple.com/ipod/start från hemsidan.. .. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, finns dock ett antal Ipod-forum där du kan fråga vidare. Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 När jag stoppar in min Nano i USB så får den inte kontakt. "Äpplet" och den svarta bakgrunden syns tillfälligt på displayen, men efter nån sekund syns ett batteri. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 24 Juli , 2007 Rapport Share Postad 24 Juli , 2007 kan man på något sätt få ut musiken på ipoden till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 Juli , 2007 Rapport Share Postad 24 Juli , 2007 kan man på något sätt få ut musiken på ipoden till datorn? Ja, det finns det program för. Vet inte vad de heter, men det är bara att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Väcker liv i den här gamla tråden. Ska köpa en ipod via FTPs shop tänkte jag (har bara en gammal 2gb nano). Hela tiden varit inne på en Classic 120gb, men blivit mer och mer sugen på 32gb touchen. Kommer främst använda den till musik (obv) och vet inte om jag kommer utnyttja de andra funktionerna på touchen så mycket, men kanske ibland, är ju rätt kul att youtuba osv om man väntar på nåt eller så. Nån med erfarenhet som kan tipsa om vilken jag ska ta? Att classicen har mycket mera minne spelar nog inte så stor roll, för kommer nog fylla med runt 20gb musik kanske, och orkar knappt tanka länge tack vare Spotify (kanske kommer ett spotify anpassat till touchen? =)) Spelar heller ingen roll att touchen nästan är dubbelt så dyr då jag ändå måste göra något för poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts