Gå till innehåll

Hand Histories?


wedo

Recommended Posts

Gomorron på dig HeyJohan.

 

Har en fråga om hand histories.

Den stora nackdelen med B2B är just att det äs så svårt att hålla koll på sitt spel. Jag har spelat på B2B förut och då kopierat ner var 50 hand (ca 5 minuters mellanrum) vilket är ganska jobigt, samt att man missar rätt mycket händer trotts allt så man inte får någon exakt vinst osv.

 

När jag spelade på playerclubeurope en dag hade jag missat alla händer så jag mailade och frågade om de kunde maila mig en fil. Gladligen damp det ner en 8 mb stor fil i inkorgen strax därpå.

 

Så frågan, tillåter ni att man mailar och ber om dagens händer, eller till och med veckans händer? Eller tex de 5000 senaste händerna man spelar? Och att man får dessa utan problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wedo: Det är klart att vi tillåter dig att maila och fråga! :)

Men, faktum är att jag skulle använda den möjligheten med viss varsamhet. Om supporten har hög belastning så kommer en fråga om HH att hamna under frågor som är mer akuta.

 

Ett tips är att fråga efter de händer som spelats under ett antal timmar (dock går det inte att få med händer från turneringar).

 

Det finns en förhoppning om att PokerOffice kommer att stödja B2B inom en inte alltför avlägsen framtid. Då blir sådana här problem mer lättåtgärdade.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tänkte prova på B2B nätverket och signade ett konto på HeyPoker utan att kolla runt så noga på alternativ. Upptäckte dock att handhistoriken endast går att få i 50-tal via cashiern. Ser nu att några lyckats få mer via email då supporten har tid. Ska prova lira här ett litet tag till, men då man blivit mer eller mindre beroende av automatisk import av handhistorik till PokerTracker från andra sajter, så anar jag att jag inte kommer att bli långvarig på HeyPoker om inte det fixas till så att de sparas på disken.

 

Gäller detta fö alla sajter inom B2B? Eller finns det sajter där man får ner handhistoriken och kan importera den i ngt program typ PokartTracker? (Svaret finns säkert i någon tråd, men jag är lat idag.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...