Nikatha Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 Tittade på WSOP 2004 kommer inte ihåg om det var del 8 eller 9 eller 10 De spelade i alla fall Razz, har alldrig skrattat så mycket förr åt poker. Meningen är tydligen att de ska den sämsta handen, den vinner. De som spelade finalbordet såg inte lyckliga ut kan jag säga mycket mycket kul att se. Någon annan som sett den ? * Pillar lite på rubriken - QoS * Citera
liggat Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 sett den och spelat det rätt skoj faktiskt Citera
Candolim Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 Sökö Low på klubben är också en rysare när man har 5 promille Citera
Feedback Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 Sökö Low på klubben är också en rysare när man har 5 promille Ja, det är ju ett finskt spel. Citera
OrkarInte Postad 2 September , 2004 Rapport Postad 2 September , 2004 jag garvade också åt det alla spelare sa hur mycket det hatade det haha. Citera
gdaily Postad 3 September , 2004 Rapport Postad 3 September , 2004 Ja, RAzz och andra "låga" spel har ju den egenheten att du drar och drar, och hela tiden (känns det som ) så får du en sämre hand alltefter tiden går. Värst är väl duce to seven, frusterande att byta en tia mot en kung eller ett par Citera
anth Postad 3 September , 2004 Rapport Postad 3 September , 2004 Lowball är den enda form av mörkpoker jag spelar numera. Riktigt roligt blir det dock inte förrän en spelare tror att vi spelar ace to five, medans resten av bordet spelar deuce to seven. (jo, jag har råkat ut för det) Är det inte i London som de spelar razz med ace to six-regler? Citera
gdaily Postad 3 September , 2004 Rapport Postad 3 September , 2004 Är det inte i London som de spelar razz med ace to six-regler? Jo, spelet heter London Lowball Citera
dropbass Postad 3 September , 2004 Rapport Postad 3 September , 2004 Meningen är tydligen att de ska den sämsta handen, den vinner. Fast å andra sidan om du jämför en hold em med razz så är ju hold em rätt konstigt för där ska man tydligen ha sämsta handen.... Sry, var bara tvungen att besserwissa mig lite Razz verkar onekligen frustrerande samt att man bara drar hela tiden....känns mer som bingo än poker. Citera
Hjort Postad 3 September , 2004 Rapport Postad 3 September , 2004 Razz verkar onekligen frustrerande samt att man bara drar hela tiden....känns mer som bingo än poker. Äh, alla händer i alla spel är draghänder, man har en viss vinstchans och sen är det inte mer med det. Citera
wolf Postad 5 September , 2004 Rapport Postad 5 September , 2004 Apropå roliga tävlingar i WSOP, är det någon som har sett "blind man's bluff". Spelas på samma sätt som texas holdem, bara att du ser alla andras två kort, men inte ditt eget (man sätter korten på pannan). Riktigt roligt att kolla på Citera
Nikatha Postad 6 September , 2004 Författare Rapport Postad 6 September , 2004 Jepp, det måste vara ett helt sjukt spel. Fast om alla andra har bra kort så måste det väl betyda att man själv har skräp`? Men kul var det att titta på. Citera
Sparven Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Razz verkar onekligen frustrerande samt att man bara drar hela tiden....känns mer som bingo än poker. Äh, alla händer i alla spel är draghänder, man har en viss vinstchans och sen är det inte mer med det. JO, fast det är ganska få spel som man kan sitta på den bästa möjliga handen efter fyra kort och fortfarande inte träffa något. Citera
eurythmech Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Lederer är fantastiskt rolig när han sätter sitt andra trepar Citera
robbankorpen Postad 23 Februari , 2005 Rapport Postad 23 Februari , 2005 Jo jag har sett när dom lirar blind mans bluff. Amir Vahedi eller något liknande vann en riktigt stor pott, och slog ut phil gordon. Det är rätt skoj att titta på då spelarna sitter och skrattar varandra rätt upp i ansiktet. Citera
Sparven Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Lederer är fantastiskt rolig när han sätter sitt andra trepar Något får mig att tro att det inte var andra gången han fick tre par Citera
eurythmech Postad 8 Mars , 2005 Rapport Postad 8 Mars , 2005 Lederer är fantastiskt rolig när han sätter sitt andra trepar Något får mig att tro att det inte var andra gången han fick tre par Haha du gräver upp en så gammal tråd bara för att märka på....hmm....inte ord....äsch. Du vet vad jag menar. Båda gångerna Citera
Recommended Posts