mnomn Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Hej. Jag har begärt att en summa pengar ska föras över från skandiabanken till NETeller. Det enda jag gjort är att klicka och fylla i på NETellers hemsida. Ska jag göra något på skandiabankens hemsida? Kommer jag att få någon "pop-up" när jag loggar in där jag ska bekräfta överföringen eller måste jag manuellt knappa in NETellers uppgifter på skandiabankens hemsida? I normala fall är jag inte dum, men nu fattar jag fanemej inte! /Ola A Citera
Mikey Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Välkommen till PF.nu! Testa att ta frågan i Netellers egna tråd! Det är bra action där i, så du får nog ditt svar där. Bra att hålla alla frågor om Neteller till en tråd, annars blir det så mycket nya trådar. Lycka till! Citera
Plox Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Jäkligt trevlig kille den där Mikey alltså Citera
Jeg123 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag gjorde en insättning onsdags morgon via svenskkassaservice och har inte fått nå pengar insatta på mitt ännu, hur lång tid brukar det ta? Citera
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 måndagmorgon? Du menar imorse? Du har satt in på kassaservice till Neteller? Då lär det ta ett tag, 3-5 bankdagar skulle jag gissa... Citera
psykologen Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Du är nog tvungen att göra en överföring från skandiabanken till neteller. Citera
Jeg123 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Skrev helt fel, onsdagsmorgon var det tänkt. Men fortfarande inga pengar.. Citera
Recommended Posts