mink Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 ja?! vem vann? vem kom sist? (hohoho) Citera
Evilbeaver Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Teddy va snakar du om.... Danne P vann... Själv kom jag på en hedrande 7plats ... Först åkte Nemomen mot mitt 9 9 9 9 Citera
SweCyrus Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Teddy va snakar du om.... Danne P vann... Själv kom jag på en hedrande 7plats ... Först åkte Nemomen mot mitt 9 9 9 9 Skönt att höra att du orkade hela vägen till 7:e. Hur gick det för din halvtiltade pokare? Hörde att han vann en jättepot innan jag drog så han var inte så sur på mig längre. Hoppas att han klarade finalbord iaf. Och tack för igår alla... Citera
Evilbeaver Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 SweCyrus--> Det var min tiltade polare som vann... Citera
TeddyKGB Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 SweCyrus--> Det var min tiltade polare som vann... Tycker att ni båda är skapligt tiltade rent allmänt. Citera
SweCyrus Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 SweCyrus--> Det var min tiltade polare som vann... Var väl tur det då. Då fick han ju vinna och lära sig en ny regel Citera
Recommended Posts