Bubbo Postad 7 Mars , 2004 Rapport Share Postad 7 Mars , 2004 Finns det någon pokerförening i Halmstad, eller intresse att starta en? För 2 år sen frågade jag ordf. i bridgeföreningen om en pokerklubb, han var inte intresserad. Har sett på Ladbrokes att det finns några från stan iaf som lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matsa Postad 4 April , 2004 Rapport Share Postad 4 April , 2004 Jag bor i Lund nuförtiden men e i Hstd då och då och under sommaren. Det hade varit jäkligt kul att ha ett pokergäng i Hstd också. Kan säkert dra med lite folk om det blir aktuellt. /Matsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macaronis Postad 12 November , 2004 Rapport Share Postad 12 November , 2004 Låter intressant. Studerar själv i Halmstad, men verkar inte finnas några direkta live event här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 8 December , 2004 Rapport Share Postad 8 December , 2004 Då var vårat forum uppe då Rounders var namnet, mötet är imorgon (9e dec) 17.00 på waynes coffe. väl mött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 9 Januari , 2005 Rapport Share Postad 9 Januari , 2005 Den första turneringen har gått av staplen... Va en trevlig tillställning... Hoppas på lite fler spelare till nästa gång (23 januari) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uber Postad 26 Maj , 2013 Rapport Share Postad 26 Maj , 2013 Hej! Återupplivar denna gamla tråd från graven, någon som vet om det fortfarande finns någon pokerklubb i Halmstad? Hittar inget via google.. Mvh sugen på livelir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zoomfisk Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2015 Nyinflyttad hit, och som ovanstående så undrar jag också om det finns något livelir i Halmstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lingonklonk Postad 14 Oktober , 2015 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2015 Nyinflyttad hit, och som ovanstående så undrar jag också om det finns något livelir i Halmstad? Tror det är väldigt dåligt här, jag tar tåget upp till Götet då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fanskapet 2 Postad 5 November , 2022 Rapport Share Postad 5 November , 2022 Finns en nere vid gamla hallandsposten. Halv alkoliserad man med sina döttrar som håller ingen. samt en i Oskarström.där är det fd kris medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Calle1057 Postad 27 Augusti Rapport Share Postad 27 Augusti Gammal tråd! Men kommer öppna en seriös pokerklubb i Halmstad nu i höst. Med gratis alkohol och mat. 25/25 blinds 3-20k i inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Calle1057 Postad 27 Augusti Rapport Share Postad 27 Augusti (redigerade) Blev fel dubbel post Redigerad 27 Augusti av Calle1057 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts