hbgelvis Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Just nu spelar jag SnG 1+0.10 och vill upp ett steg men känner mig inte riktigt redo för 5+0.50 och undrar därför vilka sajter (förutom Poker Champs som jag redan har testat) som erbjuder SnG med inköp för två eller tre dollar? * Flytt till onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Känner dig inte redo? Om du inte kan spela 5 $ sng kanske du ska spela cashgame istället...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 betfair har 1£ och 3£ SnG Observera £=2$ ungefär. Fast avgiften/raken är ganska hög där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Prima-nätverket har rätt blandat med sng som passar dina krav. Kolla expekt och se vad du tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hbgelvis Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2005 Känner dig inte redo? Om du inte kan spela 5 $ sng kanske du ska spela cashgame istället...? Cashgame funkar inte för mig, förr vann jag på NL$10 men sen jag började med SnG så har min spelstyrka sjunkit på NL. Tycker dessutom SnG är roligare, det händer mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Absolute poker är rätt bra på sitNgo, de har allt från 0.5 och uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Pokerola, vill jag minnas har samma procentuella avgifter på SnGs även på låga nivåer. Har för mig att de har 10+1, 5+0,5, 2+0,2, 1+0,1. http://www.pokerola.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manolito2k Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Just nu spelar jag SnG 1+0.10 och vill upp ett steg men känner mig inte riktigt redo för 5+0.50 och undrar därför vilka sajter (förutom Poker Champs som jag redan har testat) som erbjuder SnG med inköp för två eller tre dollar? Doylesroom.com har 2+0,20 och 3+0,30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Vän, B2B: €3+0.25 Cryptologic: £3+0.60 Poker Network: $2+0.25 Prima: $2+0.20 (15 spelare och 20 spelare) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts