Gå till innehåll

Tävling med den coola artikeldatabasen!

Recommended Posts

Postad

Kors i taket! Fredde80 vann inte denna vecka:

giggz vann en obrandad pokerlåda.

Clemens vann ett Multipokersett

PM:a adresser till Nusseman, så kommer det med posten.

Även mars månad kör vi samma tävling (sista månaden med Multipokerset, sedan är de slut)

• 4 weeks later...
  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Mars månad blev giggz (som tagit över Fredde80:s roll som tokpostare av nyheter?) vinnare av det obrandade pokersettet, och Cheunce vann vårt sista Multipokerset.

Eftersom Giggz vunnit två gånger på raken så kanske han vill ha boken "Hold'em poker för avancerade spelare av Sklansky i stället?

PMa Nusseman adresser och giggz vad du önskar dig.

• 4 weeks later...
Postad
I april månad blir det samma tävling, nu med dels en obrandad markerlåda och dels med en pokerbok "Holdem Poker för avancerade spelare" i prispotten

Ignatius vann lottdragningen och får ett obrandat markerlåda. Eftersom jag tror på valfrihet så får du dock välja mellan den och en "guldbiljett" för valfri pokerpryl ur vip-shoppen på poker.se.

giggz vann pokerboken, men får givetvis välja något annat ur vip-shoppen om han vill det. PM:a Nusseman era val!

• 5 weeks later...
Postad
I maj månad blir det samma coola tävling, nu med två "guldbiljetter" i prispotten, där vinnaren kan välja valfri pryl ur poker.se:s VIP-shop.
Klonk!

När priserna försämrades sjönk också antalet artiklar dramatiskt.

Postad

Hur kan man tycka att en bok eller annan valfri pryl är sämre än en amrkerlåda, har inte alla marker?

Snarare som så att Fredde80:s homegame är färdigutrustat nu :-)

Bra att ni påminde mig, ska göra lottningen efter SM.

Postad
Hur kan man tycka att en bok eller annan valfri pryl är sämre än en amrkerlåda, har inte alla marker?

Jag tar mycket hellre en markerlåda om jag skulle vinna, jag har faktiskt ingen.
Postad
Jag tar mycket hellre en markerlåda om jag skulle vinna, jag har faktiskt ingen.

Men du bor ju i Finland. Ar det inte olagligt att skicka markerlador till Finland? Om det inte ar det sa borde det vara det...

Postad

Men du bor ju i Finland. Ar det inte olagligt att skicka markerlador till Finland? Om det inte ar det sa borde det vara det...

ja det är olagligt, enligt Strafflagens (den finska motsvarigheten till Brottsbalken) Kap 12 §7 om markerhäleri.

Den gör det olagligt att inneha större mängder marker sedan den finska marken försvann och byttes ut mot €uro (inte EVVRÅ!!!)

Sverige torska ju en hel del finsk mark då Finland blev självständigt från Ryssland 1917, kanske dax att torska lite mera mark/er? :D

• 2 weeks later...
Postad

När får man veta om man vunnit en svart nalle i valfri färg då?
Postad

Sorry killar och tjejjer, det var verkligen inte meningen att låta er vänta, men har haft mycket att stå i. Som kompensation har jag bestämt att de som inte fick guldbiljett får en silverbiljett i stället!

Med 99% av lotterna är det inte så konstigt att Cyntax vann en guldbiljett. Du kan även välja en markerlåda, om vi slipper skicka den till Finland.

Ignatius hade en handflull lotter han med, och fick den andra guldbiljetten

Sedan tyckte jag att "äh, det är ju sommar, så The Grand Bark, chcar, Gkillah, crillux och jessve får alla varsin silverbiljett (har jag missat någon som lagt in något under maj så får ni också en silverbiljett, hojta till bara, så länge som artikeln ligger kvar i databasen (vi har rensat bort lite som kan kallas mer som spam)).

Så, kolla ut vad ni vill ha i shopen på poker.se, och PMa Nusseman, så kommer det ett brev "någon gång".

Halva Juni har ju gått, men det är klart att vi kör en tävling även denna månad, två guldbiljetter står på spel.

Postad
Kan man kolla om när man lagt in artiklarna? Vet att jag lagt in några artiklar för ett tag sen men minns inte vilken månad :/

På frasmsidan listas alla med datum

• 3 weeks later...
Postad

Cyntax hade 95% av alla lotter, fick såklart en guldbiljett.

Wax lyckades vinna den andra guldbiljetten med sin enda lott, vilket visar att man inte behöver ha massor med försök för att vinna.

Grattis!

PMa Namn och så till Nusseman tillsammans med vad ni vill ha ur VIP-shoppen. Och nu är det semestertider så det kan ta ett bra tag inann ni får prylen.

• 1 month later...
  • 5 weeks later...
Postad

Det här hade jag förträngt.

Juli: Ignatius och Cyntax

Augusti: Bojen och tolj

En guldbiljett per person. PMa Nusseman vad ni vill ha ur shoppen.

Samma sak för september (och där ligger Cyntax bra till för den ena med en väldigt massa lotter, men det finns som sagt två lotter att lotta ut.

Go ahead!

• 1 month later...
  • 4 months later...