vette Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Vad har ni för åsikter om den förra turneringen? ska vi fortsätta med re-buy/add-on på nästa turnering med eller vill ni varva lite med frys tävlingar. kunde tyvärr inte själv vara på plats då jag jobbade i söndags. Citera
DiegoForlan Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Jag tror att en rebuy turnering kan vi vänta med ett tag igen... eller sitter ja o har alldeles för egna åsikter nu igen ??? Vi får väl hoppas på att det blir lika stor uppslutning till nästa turnering, freezeout eller inte.. Citera
Herman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Hmmm... svårt o säga! Blir ju lite mer i vinstpotten med rebuy-addon.. fast liret kanske blir lite konstigt i början! Lägg upp en omröstning/poll.. o se vad folk tycker.. (av dom som använder sej av forumet vill säga..! Citera
Rossman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Kunde tyvärr inte vara med själv i re-buy/add-on turneringen, fick endast vara med vid sidan om ....men tror att pokern blir lite urlakad om man kör för ofta med re-buy. Pokerspelet blir mkt mer lösaktig. Detta kan leda till negativ effekt i längden, tror jag iaf. Men någon gång ibland funkar ju...blir som sagt mer pengar i potten Citera
Mjukis Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Om jag får tycka till?.... så tycker jag att det räcker om man kör ca var tredje turnering med Re-Buy/add-on. Rickard, tänk på att du är Vice ordf Citera
TomEriksson Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Tjena... Tänkte säga vad jag tycker med... Håller med Mjukis, att var tredje låter fint... Gillar faktist freezeout turneringar bättre, även att jag vann denna... Citera
Herman Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 jaha.. nu fick du det sagt oxå! Citera
Recommended Posts