chlu Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Del 2 i min jakt på verifiering av läcka pga överaggresivitet. Här tror jag att mitt spel på turn är rent ut sagt korkat. Att jag kan dra för kåk är ju givet, men är väl knappast befogat att höja? Är det ens värt att syna på river? Jag antar att potten är stor nog. Ultimate Bet 0.50/1 Hold'em (9 handed) converter Preflop: Hero is UTG with 6:heart:, 6:spade:. Hero calls, 2 folds, MP2 calls, MP3 calls, CO raises, 2 folds, BB calls, Hero calls, MP2 calls, MP3 calls. Flop: (10.50 SB) 6:club:, Q:diamond:, 3:club: (5 players) BB checks, Hero bets, MP2 folds, MP3 calls, CO raises, BB calls, Hero 3-bets, MP3 folds, CO caps, BB calls, Hero calls. Turn: (11.75 BB) 4:club: (3 players) BB bets, Hero raises, CO folds, BB 3-bets, Hero calls. River: (17.75 BB) 2:spade: (2 players) BB bets, Hero calls. Final Pot: 19.75 BB Citera
Hjort Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Du kan väl möjligen bara syna på turn, är ju delvis en bra idé eftersom det skulle kunna få killen bakom att syna med en 0-outare som QJ/JJ utan klöver. På rivern måste du ju syna, du får ju nästan 20:1 och så säker kan du aldrig vara på att ett set inte står. Citera
Recommended Posts