Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

De finns något som heter ladders också de ska vara samma sak som Rounders som jag har förstått de, för jag har testat de och de värkar vara exakt samma som Agorali2 spelar. Så du kan ju titta efter de!

Mvh//Hideo

Postad
De finns något som heter ladders också de ska vara samma sak som Rounders som jag har förstått de, för jag har testat de och de värkar vara exakt samma som Agorali2 spelar. Så du kan ju titta efter de!

Mvh//Hideo

Ladderns finns på vilken site?

Postad

Rounders Step 2, spel 1 : femma, utslagen.

Rounders Step 2, spel 2 : fyra, utslagen.

Rounders Step 2, spel 3 : femma, utslagen.

Rounders Step 2, spel 4 : sjua, utslagen.

Tokens kvar : 1 337.50$ + 133.75$ (1 471.25$)

Bara att bita ihop.

Postad

Rounders Step 2, spel 1 : trea, pengarna tillbaka.

Rounders Step 2, spel 2 : sexa, utslagen.

Rounders Step 2, spel 3 : femma, utslagen.

Rounders Step 2, spel 4 : femma, utslagen.

Tokens kvar : 1 262.50$ + 126.25$ (1 388.75$)

Mer eller mindre kopia av gårdagen.. :(

Ska lira lite cashgame nu..

Postad

torskade en till och tänker börja lira step 3 nu, verkar ta alldeles för lång tid.. Är faktiskt sugen på att börja lira cashgame och tänker därför endast spela 2 rounders per dag (step 3).

Postad

Jag tycker det verkar klokt att gå upp på round 3 eftersom du ökar dina chanser att vinna med 100% (spelet är ifo ganska mycket tightare) och när du vinner så vinner du ca 11ggr mer än vid vinst på round 2.

Postad
Jag tycker det verkar klokt att gå upp på round 3 eftersom du ökar dina chanser att vinna med 100% (spelet är ifo ganska mycket tightare) och när du vinner så vinner du ca 11ggr mer än vid vinst på round 2.

yup

Postad
Hur ofta spelas Round 5? Jag har sett att folk sitter där och väntar hur länge som helst.

Någon eller några varje kväll iaf..

Rounders Step 3, spel 1 : tvåa, vidare till step 3.

Tokens kvar : 1 562.50$ + 156.25$ (1 718.25$)

Postad

Rounders Step 3, spel 1 : sjua, utslagen.

Tokens kvar : 1 450$ + 145$ (1 595$)

Asso det känns som om motivationen har försvunnit.. Känns som om jag tvingar mig själv att spela rounders numera..

• Skapa nytt...