bzkt Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Skulle det här vara roligt på något sätt? Citera
Skumdum Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Lycka till, Gudmund. Det här kommer säkert bli jättespännande! och Bzkt, snälla skriv inget om du inte har något vettigt att komma med. Citera
IWW Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Det är ju nått helt fantastiskt att du som nybörjare redan börjat använda dig av trackingprogram för att hålla koll på ditt spel! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=13902 Citera
Skanke Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Så ska det låta går/gick på lördagar, inte illa för någon i din ålder att lira sex dar isträck..... Citera
Suppe Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Om detta var ett allvarligt inlägg så skulle jag tycka det var skitkul, härligt med den äldre generationen/internet/poker men jag tvivlar på att det är det, dvs ett "riktigt" inlägg. Någon med riktigt dålig humor försöker vara rolig på våran bekostnad. Så, jag är med bzkt i denna tråd. Edit:: Och skumdum, var inte så blåögd online. Citera
raol Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Lyssnade på närradion härom dagen och fick höra om en yngling som tjänade tusentals kronor på att spela kort på internet.Efter detta bestämde jag mig för att ta steget ut i cyber världen! If luck wasnt involved i guess i would win every one Du har redan (förra året) hunnit med att titta på WSOP på ESPN (satellit-TV på äldreboendet?) och skaffat dig Hellmuth som favorit? Citera
thekid Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Jag tror jag vet vad humor är, och det här var inte det. Citera
Recommended Posts