Che Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 her: you wanna hook up with my friends also?me: hmm uhh... her: they would really like that behövs det sägas mera Men för faaaaaaaaaaan. Blir alla unga pokerspelare antastade av strippor i vegas eller? under gardagen stotte jag inte pa ngn strippa. Har for mig daremot att vi fick sallska av ett gang collegetjejer fran californien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 her: you wanna hook up with my friends also?me: hmm uhh... her: they would really like that behövs det sägas mera Men för faaaaaaaaaaan. Blir alla unga pokerspelare antastade av strippor i vegas eller? under gardagen stotte jag inte pa ngn strippa. Har for mig daremot att vi fick sallska av ett gang collegetjejer fran californien. Ja och?? ?Va hände??? Var det kyssar involverade???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 det var ju ganska fina tjejer så tror inte det är uppskatat att prata om högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 det var ju ganska fina tjejer så tror inte det är uppskatat att prata om högt Men skriv med liten text då. Duh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tokstolle Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Hoppas fiskarna har det kul i Vegas! /Victor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 det var ju ganska fina tjejer så tror inte det är uppskatat att prata om högt Men skriv med liten text då. Duh... hehehe.. kanska preivat ngn gång att jag berättar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 det var ju ganska fina tjejer så tror inte det är uppskatat att prata om högt Men skriv med liten text då. Duh... hehehe.. kanska preivat ngn gång att jag berättar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Väcker väl liv i denna gamla dagboken och JOBBA finalbord i event #6!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Väcker väl liv i denna gamla dagboken och JOBBA finalbord i event #6!! Borde vara en lätt klonk. Jonas är ju due sedan missen i SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 fråga hur många av "the betson girls" har ni spelat all in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 hur avslutar man en dagbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 hur avslutar man en dagbok? se det här som en långdragen msn konversation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 hur avslutar man en dagbok? se det här som en långdragen msn konversation Går det att skicka en "vibb"? Annars är det ingen RIKTIG msn-konversation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts