Hjort Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Vad gör ni fiskar? Kom ihåhg att två brudar är mer value än en! Du tycker inte att det är en situation med hyffsat omvända implicita odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Vad gör ni fiskar? Kom ihåhg att två brudar är mer value än en! Du tycker inte att det är en situation med hyffsat omvända implicita odds? Jag är för bakfull för att förstå vad du menar, men du har säkert rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thurre Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 lite dåligt med aktivitet här grabbar? Vad händer? Hur går pokern egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 lite dåligt med aktivitet här grabbar? Vad händer? Hur går pokern egentligen? maskinen är full lotta är full illu är full roffe är full nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 12 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2005 nykter ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 28 September , 2005 Rapport Share Postad 28 September , 2005 Va fan händer i Vegas?????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 lol......IRLAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 looooooooooooooooool...... e du kär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 December , 2005 Rapport Share Postad 8 December , 2005 Fiskar! skicka ett vykort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2005 maskinen är ju inte här så kan ju inte väckja tråden igen.. dumpat Irland och har en liten flicka från bulgarien samt en blond som jag inte riktigt minns hur hon såg ut förutom kroppen.. som jag ska datea till helgen.. men så sick kall på alla cashgames.. btw vad vill alla "kändisspelare" från full tilt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 maskinen är ju inte här så kan ju inte väckja tråden igen.. dumpat Irland och har en liten flicka från bulgarien samt en blond som jag inte riktigt minns hur hon såg ut förutom kroppen.. som jag ska datea till helgen.. men så sick kall på alla cashgames.. btw vad vill alla "kändisspelare" från full tilt.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 ryktena går om att du har börjat äta hamburgare igen Che? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 12 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2005 ryktena går om att du har börjat äta hamburgare igen Che? och när sluta jag med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 ryktena går om att du har börjat äta hamburgare igen Che? och när sluta jag med det? i förra veckan enligt "tigern" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Nej looooollll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Nej looooollll Han har ju rätt... men ändå så fel om du swecyrus e rätt informerad.. vilket jag tror du e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Nej looooollll Han har ju rätt... men ändå så fel om du swecyrus e rätt informerad.. vilket jag tror du e Klart jag har rätt.... Vad ska han ha vithaj? Vad ska han ha liksom? Jag synar, jag synar med mellanpar!! Skit han har nötkåken... SKIT, TILT!!! Btw så har väl nästan alla i Team Martins Poker sånna nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2005 ska nog byta namn igen.. kotnot är kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är det Maskinen som är M_Nord? Nej looooollll Han har ju rätt... men ändå så fel om du swecyrus e rätt informerad.. vilket jag tror du e Klart jag har rätt.... Vad ska han ha vithaj? Vad ska han ha liksom? Jag synar, jag synar med mellanpar!! Skit han har nötkåken... SKIT, TILT!!! vet....... kanske kan ge en ledtråd till den som är klurig Btw så har väl nästan alla i Team Martins Poker sånna nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 ryktena säger att du var "uppskattad" inatt..... är det något herren vill berätta mer om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2005 her: you wanna hook up with my friends also? me: hmm uhh... her: they would really like that behövs det sägas mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 her: you wanna hook up with my friends also?me: hmm uhh... her: they would really like that behövs det sägas mera ja,, jag hänger inte med? vem är "her" och vad ville de dig? Vad innebär hook up egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 her: you wanna hook up with my friends also?me: hmm uhh... her: they would really like that behövs det sägas mera Men för faaaaaaaaaaan. Blir alla unga pokerspelare antastade av strippor i vegas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts