Che Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 klart jag är nykter klokan är halvt tio här, stor shoppingrunda idag väntas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 klart jag är nykter klokan är halvt tio här, stor shoppingrunda idag väntas Vad fan har klockan med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 sant sant, då jag tänker på det är det runt den tiden vi kommit hem alla dagar hyfsat knallade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 sant sant, då jag tänker på det är det runt den tiden vi kommit hem alla dagar hyfsat knallade.... Precis... Sen känndes det lite avlägset att du uttrykte dig halvseriöst...lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 Time for some Coronas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 jag ska tydligen köra idag men maskinen har tagit första ölen... samt fått näsblod så det sprutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 nu också ngt på axeln som gjorde att det sprutade blod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thurre Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 HAHAHA, maskinen...vad fan pysslar du med? och det var trevligt o känna er grabbar men o låta jonas köra... ja som sagt...trevligt o lära känna er, kan ni skriva era pokerkonton till mig i ert testamente tack //K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 Köp gärna en digitalkamera och visa lite schyssta kort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2005 bilder saknas än så länge då fisknordan missade att ta med ngt .. dock s ska vi till ngt nytt ställe nu, fyllespelet gladde många idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 31 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2005 vi ska inte till spearmint idag.. är ganska bejvämmen jag a flickor blir det nog på ngt sätt.. efterwsom vi ganska bejväma så vet jag inte var vi tar vägen ' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2005 lugn lugn... .jag tar med en digitalkamera....vet inte om jag kommer ångra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackenord Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2005 WEEEEEEE sjuk fylla testade ett nytt ställe idag spearmint fick väntaa............ Vr på Crazy Horse var riktigt bra röj och trevliga tjejer.. Skulle vara bra om du tog med en kamera rilleg för jag har med min men ingen sladd till datorn fisk som man är.. Lite mätt nu efter ett par enportionsrätter så nu ska vi slagga lotta somnade redsn i taxin vi fick till och med bära honom in till huset...... LOTTA21 BIGGEST FISH EVER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2005 jag ska tydligen köra idag men maskinen har tagit första ölen... samt fått näsblod så det sprutade.och även en lina kanske inte bra för kranen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Ska maskinen till Barcelona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 Vad hander i Vegas? che verkar ju bara sitta och tilta på 24h hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 är det så illa med helikoptertureran? jo men det är nog inte jag som ökar valuet då jag förmodligen bara är en överaggrotightfisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 Vad hander i Vegas?che verkar ju bara sitta och tilta på 24h hela tiden? tilten på b2b slutade iallefall 1200 upp idag, upp nästan 5 k evro på nätet sen jag kom ner hit, godkänt då man inte är vid sinna fulla sinnens bruk när man alltid lirar... I vegas händer allt... har precis avslutat en kelstund med en tjej då jag upptäcker att hon är lika gasmmal som mon morsa nästan... Lol.. tydligen har vi dragit hem en 36 åring samt hennes storasyster som är 40 samt en med okänd ålder.. gammal också.. positiva är att de ser faan ut som 25.. bara hoppas jag tycker det när jag vaknar imorgon.. har fruktansvärt ångest över var jag ska somna in nu dock.. Hon ligger ju i min säng. Soffan fungerar iofs nog.. hoppas. sa att jag skull ner och ta en nattmacka lite snabbt bara.. tror hon vill ha mera lammkötts nsartt .. tilt. råd behövs genast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2005 lol.. insåg nyss att jag aven fatt munkavel pa staffen i 7 dagar nu ocksa.. tack vare Callen har på forumet också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Lol.. tydligen har vi dragit hem en 36 åring samt hennes storasyster som är 40 samt en med okänd ålder.. gammal också.. positiva är att de ser faan ut som 25.. Så länge deras ursprungskön är det kvinnliga är det väl bara att tuta och köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thurre Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 HAHAHAHAHA... ge henne vad hon vill ha jonas... Jag vill se minst 10st nya i stallet när du kommer hem, givetvis olika åldrar och etniska urspung etc. gärna ett par tvillingar... Rapport gällande nuvarande status på vegasstallet önskas omgående... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Lol.. tydligen har vi dragit hem en 36 åring samt hennes storasyster som är 40 samt en med okänd ålder.. gammal också.. positiva är att de ser faan ut som 25.. bara hoppas jag tycker det när jag vaknar imorgon.. har fruktansvärt ångest över var jag ska somna in nu dock.. råd behövs genast.. Tänk bara på äckelpoängen Jonas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 upp nästan 5 k evro på nätet sen jag kom ner hit Vad är en evro? Och hur uttalas det? Stavningen ser lite ut som svenskarnas egendomliga uttal av euro. Hoppas du inte tar illa upp men det är få saker som stör mig mer än det uttalet... Trode vi skulle slippa det när vi inte införde valutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts