Che Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 spearmint rhinaoa : miknus.. mycket.. (+ev dock) sjjukt kdåligt at det var full tem nefter ma nvar ti där 6-7 nh vtunnades det ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_JiWe_ Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 spearmint rhinaoa : miknus.. mycket.. (+ev dock) sjjukt kdåligt at det var full tem nefter ma nvar ti där 6-7 nh vtunnades det ut hmm nån som kan översätta? lite för mycket gratissprit kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 hmm nån som kan översätta? spearmint rhinaoa : miknus.. mycket.. (+ev dock) sjjukt kdåligt at det var full tem nefter ma nvar ti där 6-7 nh vtunnades det ut spearmint rhino: minus... mycket (+ev dock) sjukt dåligt att det var fullt men efter att man varit där 6-7h tunnades det ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 spearmint rhinaoa : miknus.. mycket.. (+ev dock) sjjukt kdåligt at det var full tem nefter ma nvar ti där 6-7 nh vtunnades det ut lol... det ska bli så roligt att se hur ni mår när ni kommer tillbaka efter 3veckor.... Jag tror att det blir minst två veckors sjuksäng för er båda efter det här iaf om ni håller tempot som är nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnn100 Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Vissa ser ut att ha kul i alla fall. Men hur var det med att spela poker på fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 bellagios buffe jag har en bild som är tagen direkt efter att jag har ätit mig så mätt som är möjligt utan att spy zoomar man in på bilden så ser man att jag har näsblod och ändå så ångrar jag att jag inte käkade mer dessert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Vissa ser ut att ha kul i alla fall. Men hur var det med att spela poker på fyllan. Jag litar på att varken Che eller Maskinen spelar på fyllan då jag vet att de är seriösa spelare som istortsätt bara motionerar då de inte spelar poker. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 bellagios buffe jag har en bild som är tagen direkt efter att jag har ätit mig så mätt som är möjligt utan att spy zoomar man in på bilden så ser man att jag har näsblod och ändå så ångrar jag att jag inte käkade mer dessert Vad väntar du på? POSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Vissa ser ut att ha kul i alla fall. Men hur var det med att spela poker på fyllan. Jag litar på att varken Che eller Maskinen spelar på fyllan då jag vet att de är seriösa spelare som istortsätt bara motionerar då de inte spelar poker. lol Nja, grejen är ju att vid livepokern försöker vi skapa en image så där för för vi ibland tar ett glas öl och så..... har aningen ont i huvudet nu för övrigt och skakar en aning... ryktet säger att det blir nyktert livegame på bellagio ikväll , eventuellet ska vi ut och festa med en del av tjejerna från igår från spear. orkar inte skriva mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Vissa ser ut att ha kul i alla fall. Men hur var det med att spela poker på fyllan. Jag litar på att varken Che eller Maskinen spelar på fyllan då jag vet att de är seriösa spelare som istortsätt bara motionerar då de inte spelar poker. lol Nja, grejen är ju att vid livepokern försöker vi skapa en image så där för för vi ibland tar ett glas öl och så..... Jag förstod hela tiden att allt handlade om image, både vegas-image och pf.nu-image. Fatta att alla kommer att vilja spela live mot er efter det här nu när de tror att ni bara är fylltrattar som spelar som fïskar på fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thurre Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Vad händer då? Ge mig lite info om spearmint...eller pokerspelandet om det har blivit nått sånt... //K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 28 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 vi var lite slitna efter vårat supande i 26 raka timmar så kom aldrig iväg till strippen igår och blev mestadels grind hela dagen igår, beställde dock hem hyfsat fet meny, en dubbel chesse burger, en sjukt stor pixza, en hink kycklingvingar och en capri. Skönt med fet bakismat. blir grind på bellagio snart, klockan är runt åtta nu men vi drar nog om 2-3h och blir där i 12h kanske (kan bli ngn öl men personligen är jag sjukt sliten fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 nyss hemkommen från bellagio.. tråkigt värre båda busta ganksa snabbt. själv gick jag in i många fällor.. floppade set två gånger och de lurar in mig med sina överpar på flopen för att sedan dra 2 outaren.. smådligt av mig att gå på de enkla.. börjar bli kändis allardan på bellagio också¨.. får efter en tund en knack på ryggen och en av drinkflickorna är då där med en corona till mig utan att ajg harbeställt in ngt.. skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 De är för vassa för dig helt enkelt, tur att du vinner rätt ut på 24hs omahabord iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 börjar bli kändis allardan på bellagio också¨.. får efter en tund en knack på ryggen och en av drinkflickorna är då där med en corona till mig utan att ajg harbeställt in ngt.. skumt... respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 De är för vassa för dig helt enkelt, tur att du vinner rätt ut på 24hs omahabord iaf! lol.. jo .. han spelade ju bra genom att syna med överpar och kunghögt flushdrag på en checkraise som var ganska stor... och träffar sitt överpar som jag hade svårt att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 Jag cashade in fiskarnas pengar istället, vilka gubbar... moilanen, mjölnaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 Jag cashade in fiskarnas pengar istället, vilka gubbar... moilanen, mjölnaren... JO jag vet... kände bara att omahan fungerade inte idag och då ska man inte spela det.. lyckades dock plocka in en del på holdem.. ska nog trösta mig idag på spearmint.. tror dock att callen och drc skulle platsa in här i vårat gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskinen äter jämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskine gillar att vandra runt i kalsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskinen gillar men down under Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskinen får sova i eget rum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskine mår inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 maskinen klan inte räkna outs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2005 era fylletrattar. den 6e september kommer jag till tilt huset.. då får ni sluta tilta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts