DiegoForlan Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Fick expekts erbjudande om 50% bonus.. Skulle sitta o nyttja den inatt men blev sugen på en multi... Kom 2a i 7.5k huarantee... Vinst 1.590 dollar Woooh Citera
Mjukis Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Bara att gratulera! Snyggt!! Nu har din tur tagit slut så vi behöver inte vara oroliga för att du ska dominera i söndagens spel Pm:a ditt mob nummer så jag kan ringa dej på söndag, du ska få hjälpa till att göra iordning inför turneringen, snällt va?! Citera
DiegoForlan Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 hehe.... E nog tvärtom ska du se.. Jag skulle nog tänka 1 eller 2 gånger innan man raisar mej nu.. hehe jaa himla snällt av er o tänka på mej... Det finns en plats i alla hjärtan där Diego passar in.. Citera
DiegoForlan Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Thx m8.. Kan säga att den vinsten va bra för byggandet av br =) Citera
Herman Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 nae... fy hunna vilka harvare asså! Citera
DiegoForlan Postad 28 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2005 muhahaha en åhmans innan live event.... Mums Citera
TomEriksson Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 haha... va va det jag sa...jag plutta er allihop... Citera
Mjukis Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Döh, va inte dryg nu din rike jävel Grattis Tom, du va en värdig vinnare! Citera
fergie_k Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 käften på dig Tom-jävel..! Citera
DiegoForlan Postad 1 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Tänkte bara lägga in att jag under natten kom 2a i 12k guarantee'n ! Andra platsen gjorde min bankrulle $2530 fetare !!! Godnight järvsö... Wherever u are Citera
DiegoForlan Postad 1 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Tackar Tackar.. Blir de mycket online lir för dej därbortifrån ??? Citera
Rossman Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Snyggt!..bara att ta ut o köpa ngt fint innan dom e slut Bra jobbat!! Citera
Mjukis Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Blir iaf en turnering i veckan, cirkus. Skrev lite i Oslo tråden ang att dom hade skitbort men nu har dom köpt in riktiga ovala bord men sarg, rigtigt flott. Har kommit ITM 66% men hoppas på en första plats snart. Börjar lära mej lite hur dom spelar där, brukar vara ungefär samma killar som kommer runt 20:e plats... Startfältet brukar ligga på mellan 50-80 pers, fina krejjer! Edit: Fast nu va det ju onlinespel du snacka om.. svar: nej, blir inte så mkt nu förtin, spela upp min rulle 500% men losa den på mindre än en vecka på sinnes händer.. undrar om det inte är så att det är lite riggat, dom låter en spela upp sej massa sej ger dom en loserhänder Citera
ankreus Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Vilka storfräsare vi har hos oss då! Inte illa Ricke får jag säga=) Vart lirar du de turneringarna nånstans då? När går de av stapeln? Citera
DiegoForlan Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 hehe prima's Guarantee halvsent om nätterna.. Runt tolv hugget.. Citera
ankreus Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Inte alls illa får jag säga=) Brukar det vara mycket folk med i dem eller? Citera
DiegoForlan Postad 4 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2005 I min var det lite över 300 och det är ju rebuy med... Så att de blir ju till o ta ut vissa spelare X antal ggr.. Citera
Recommended Posts