MasterFlash Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Men i långa loppet så övervinner kärleken alla pokerns regler.. Vill se kärleken slå mina AA med 22 när jag drar allin... För om det inte va kärlek vet jag inte va det va LOL Yehyeh =) bra va? =) Poker, Coca Cola, Göteborgs Rapé och en slize pizza.. Det är livet Citera
Sigge Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Min teori är att om man är lyckligt kär så spelar man sämre eftersom inte bryr sig lika mycket om man förlorar pengar.. Är man olycligt kär kan man nog komma på tilt.. Citera
Nick_the_Swede Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Min teori är att om man är lyckligt kär så spelar man sämre eftersom inte bryr sig lika mycket om man förlorar pengar.. Är man olycligt kär kan man nog komma på tilt.. Igår upplevde jag att jag inte brydde mig lika mycket om pengarna, och därför spelade BÄTTRE. Det brukar nämligen vara ett problem för mig att jag tänker för mycket på kortsiktiga resultat när jag spelar, det tar fokus från viktigare saker, såsom att läsa spelet och alltid försöka fatta rätt beslut. Citera
Jochen_b Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Men i långa loppet så övervinner kärleken alla pokerns regler.. Vill se kärleken slå mina AA med 22 när jag drar allin... För om det inte va kärlek vet jag inte va det va LOL Yehyeh =) bra va? =) Poker, Coca Cola, Göteborgs Rapé och en slize pizza.. Det är livet HAHA jo solklart fast ETTAN i sället för Rapé men annars är det bara att hålla med (för det mesta:)) Citera
Nick_the_Swede Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Huh? Har jag missat nån koppling mellan kärlek, AA vs 22 och snus? Citera
psykologen Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Mkt text Du får läsa hela tråden. Jag håller med om det du säger till punkt och pricka. Det var inte jag som drog upp det. Men jag tror detta är ganska självklart och att de flesta fattar det. Kontentan är ju precis som jag säger i mitt första inlägg. Man kan spela poker ändå om man är en bra spelare och andra problem inte är allt för stora. Punkt. Citera
CQuest Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Fan, det var längesen man var kär. Skulle kunna folda ett fyrtal i tvåor för det Citera
Jochen_b Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Ne men det är ju hela paketet med .. poker, pizza, cola och snus som slår det mesta Citera
Jochen_b Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Fan, det var längesen man var kär. Skulle kunna folda ett fyrtal i tvåor för det Även mot FI:s floppade kåk med djupa stackar på tex 200/400 HU? Citera
spinky Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Man brukar ju säga: Tur i spel, otur i kärlek och det gäller nog tvärtom kanske oxå Sjukt... var e alla mina ladies!!??? Citera
Nick_the_Swede Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Fan, det var längesen man var kär. Skulle kunna folda ett fyrtal i tvåor för det Gör inte det. Variansen är värre än i poker. Citera
Nick_the_Swede Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Psykologen: Ah, jag glömde bort att det var du som skrev det där andra inlägget också. My bad. Citera
Recommended Posts